Täältä löytyy toi ekan erän Laine
Onko oikein photomatchattu?
Mä en ihan hirveästi laskisi minkään varaan, kun paitoja ei ole mitenkään erikseen merkitty millä paidalla missäkin erässä on pelattu. Nehän ovat voineet mennä sekaisin moneen kertaan.
Vieläkö sulla on elorinne
Jep. Sitten kun paidat esim. numeroidaan jollakin juoksevalla numerolla ja nämä tiedot vielä arkistoidaan jonnekin, saatetaan alkaa pääsemään kiinni koska on pelattu ja koska ei.
Eikö nhl paidoissa ole joku viivakoodi tai siru mistä näkee pelit missä käytetty. Joku nhl keräilijä vois vähä tarkentaa
Mun Lehterän Flyers paidassa olevassa Meigrayn lapussa lukee toi numero, sama numero löytyy aitoustodistuksesta, numerolla löytyy Meigrayn sivuilta tietoa paidasta, tosin siellä ei ole täysin tarkkaa ajankohtaa milloin paita ollut käytössä, lukee vain, että runkosarjassa/Playoffseissa.
Myynti ilmoituksessa luki tarkka ajankohta milloin paita ollut käytössä.
Ja aarreaitasta löytyy kans Heljangon käyttämät patjat ja hanskat. Pelipaita vaan uupuu…
(Joo on putsailtu kiekonjälkiä mainoksista ennen ostamista.)
Tämmönen vähän eksoottisempi löytyy. Charles Bertrandin Ranskan maajoukkuepaita Suomen kotikisoista 2012.
Lisäksi Teemu Suhosen Jukurit-paita (sininen) löytyy.
Joskus kyselin varmaan saman paidan perään mutta ei päästy hinnasta sopuun
Pistetään pari näytille:
Jere Rouhiainen GW 19-20 ja Christian Heljanko GW 17-18
On näitä ihan mukavasti jo kaappiin kertynyt ja lisää on tulossa, joten yhdestä ketjuun postaamastani paidasta voisin luopua (todella hyvän) tarjouksen tullen.
Pimpelipom @spongebob
Nyt on mullakin Jukin Sibir Novosibirskin paita.
Tämä game worn ja ei tarvitse kysyä onko pelattu. Pelattu on ja se myös näkyy.
Ystävällinen myyjä oli jopa etsinyt photo matchin tälle.
Tämä kaudelta 2019-20 ja paidassa sikäläinen playoffs patch.
@BlueOval ja sipulista saa tehtyä, vaikka maittavaa keittoa
Kyllä mä syön mielelläni hetken vaikka sipulia tuon paidan takia.
Tämä oli kyllä erittäin kova kaappaus
No joo. Olen kyllä erittäin tyytyväinen hankintaan, vaikka hinta hieman pompsahtikin.
Maailmanmestari Joel Kiviranta 2018-2019 EHT Game worn.
Olin aikoinaan Joelin Isällä töissä vajaa 4vuotta