Löytyi pari valkoiselle Mäntylälle, molemmat paidat 2006-2007 kauden palyoffs paitoja, molemmissa paidoissa hurjat pelijäljet niinkuin Tuukan paidoissa sopii olettaa olevankin.
Just muuten äkkäsin että seuraava Jukin alumnipaita maksaakin jo tuplat mitä minä maksoin omastani.
Jäädytetyt numerot olivat tuplahintaisia muihin verrattuna.
Ping @spongebob
Juu hyvään saumaan sait hommattua tuon Jukin Alumni paidan, hieman ennen kuin paita jäädytettiin. Jatkossa saa laittaa kättä syvemmälle taskuun jos tuollaisen haluaa.
”Entinen kapteeni nykyinen kuningas”
Eli Pekka Saravon Alumni paita, Peksillä ensi esiintyminen Alumneissa numerolla #6.
Löytyy Tapparaa ja Maajoukkuetta Jutila ja Ojanen.
Tapparat kaudelta 1994 ja maajoukkuepaidat 1994 jutila mm-finaalipaita ja ojaselta jokin eht tyylinen 1999 vuodelta. Siinä ne isoimmat nimet. Paljon sitten ihan rivimiehiäkin kokoelmassa.
Koskahan shopista odottaisi saavan tämän kauden preseason tai alkukauden paitoja? Tälleen 130km päästä ei tuo hallille saapuminen käy aina ihan käden käänteessä.
Itselläni olis muutama peluri kenen paita kiinnostais todella paljon
Laita Jani Terholle viestiä niin eiköhön onnistu
Nyt. On. Kova.!!
Sainkin sieltä vastauksen. Tosiaan 1255€ kappale. Tosin saisi valita pelurin ja paidan värin mutta onhan tuo aikamoinen hinta paidasta
Taas täytyy osoittaa SUURET kiitokset myyjälle.
Oletuksena näitä kauden 2016-17 valkoisia playoff-paitoja, joihin on ommeltu varmuuden vuoksi finaalimerkit, on vain yksi setti?
Jos jollain on parempaa tietoa niin tieto otetaan suurella kiitollisuudella vastaan.
Mulla ei oo yhtään pelipaitaa kaapissa, mutta työpaikan kaapissa jemmassa ollut nyt sen kolkyt vuotta Jaromir Sindelin nimilappu. Historia sellainen, että niitä sen aikaisia valkoisia “reikäkangas” kappaleita oli tullut firmaan liimaustestiin ja tämän joku oli säästänyt.
Eli jos joku kaipaa neulottavaksi 90-luvun alun valkoiseen reikäkangaspaitaansa “SINDEL” nimen niin yksäriä vaan minulle ja tuon sen hallille. Jutun Sindel-saagasta voi lukea Tapparan nettisivujen historiaosasta. Niin kuin jutussakin lukee niin silloin kirjoitusasu tosiaan oli ilman väkästä S:n päällä.
7 Olvi-logoa on aika saavutus.
Edit. Unohdin, kauluksessahan on vielä 3-6 lisää! Tää paita oli aivan legenda. Suomi-pisnestä parhaimillaan kun ei edes markkinoijaa kiinnosta miltä merkki näyttää.
Onko tämä fakta vai arvaus?
Kyllä tuolla kaudella joku oli kiinnostunut kun vuoden vaihteen kieppeillä Olvin logot muuttuivat.
Ihan vaan arvaus omiin silmiiin perustuen. En pysty mitenkään näkemään että sekasotku palvelee ketään/mitään.
Nyt tuli todella iso jytky!!
Massiiviset kiitokset myyjälle @BlueOval
Pari siniselle Finaali paidalle. Näitä Saravon paitoja ei ole ollut ainakaan itsellä ihan kauhean helppo saada, tästä paidasta kyselin ensimmäisen kerran noin 4.5 vuotta sitten.
Pari paitaa uran loppuhetkiltä 2017 ja Alumni paita uran jälkeiseltä ajalta 2024.
Tämä ei ole oma paita, mutta kysyn silti, koska tämä oli mulla lainassa Hakametsän jäähyväisissä. Nähnyt somessa Fleuryn paitoja, joissa numero 95. Onkohan tämä GW/GI? Kaverin paita, itse oli sitä mieltä, että olisi ihan pelattu. Mutta kun aikaa on mennyt kauan, niin saattaa muistaa väärinkin. Heidän firma kyllä oli tuohon aikaan tukijana.
Onko kuvaa toiselta puolelta? Aidossa paidassa keltanen “hymynaama” logo. Fani paidoissa ei ole.
Edit. Fani paitoja on myös ruolla 95,7 numerolla.
Itse olen ollut neljän vanha, kun Fleury täällä oli. Historiikeista muistelen lukeneeni, että pelasi nimenomaan 95,7 paidalla.
Oheisessa Iltalehden jutun kuvassa Fleury kyseistä numeroa kantaa.