Väitän että on aito paita. Tuota keltaista hymynaamaa ei ollut fani paidoissa. Kohtuu arvokas paita kaverillasi.
Edit. Viellä kun näkyy nimmarikin olevan. Noita ei oo montaa.
Joo muistan kun kaveri tämän sai, kun oltiin nuoria poikia. On häneltä haluttu tätä ostaa, mutta eipä hänen sitä tarvitse myydä. Vaikka ei edes pahemmin jääkiekkoa seuraa.
Itselläni on kauden 94-95 fanipaita, jossa on tuo keltainen hymynaama. Eli ainakin jossain kohtaa niitä on painettu myös fanipaitoihin.
Ihan mielenkiinnosta.
Mihin tämä veikkaus perustuu?
Epäilen tuota veikkausta hyvin vahvasti ja mulla on siihen perustelukin.
Peltolan Jukilla oli tuota kautta edeltävänä keväänä kolme valkoista paitaa playoffeissa+finaaleissa kierrossa.
Olisiko Savinainen vetänyt yhdellä valkoisella? Epäilen hyvin vahvasti että ei.
Ifk ja pelsu sarjaan selviä photomatcheja mut kookoo sarjan kuvia en oo jaksanu tsekata. Hihojen wear sellaista jota harvoin tulee Vellun paidoissa vastaan tai itse en ainakaan ole nähnyt:)
Onko täällä olijoilla muuten mikä mielipide nimmareista GW paidoissa? Tuoko se jotain lisäarvoa? Vai päinvastoin?
EDIT: Voi siirtää parempaan ketjuun, jos sellainen on.
Tästä on kahta koulukuntaa ja itse kuulun siihen jolle pelaajan nimmari on lisäarvoa tuova.
Jos pelipaitaan on otettu koko joukkueen nimmarit niin siihen en minäkään syty.
Tosin, joihinkin paitoihin voi olla otettu nimmarit jo ennen myyntiä ja se sitten ikäänkuin kuuluu kyseiseen paitaan. Kaunishan se ei ole.
E: Nimmarit saa kyllä poistettua paidoista.
Toiset voivat teettää enemmän töitä kuin toiset.
Jos mies menee naimisiin Arto Javanaisen vuoden 1981 Kanada-cupissa käyttämä pelipaita päällään, kielii se poikkeuksellisesta valveutuneisuudesta ja kiinnostuksesta jääkiekkoasusteisiin.
It-alalla työskentelevä Tanski oli keräilyharrastuksen aloittaessaan juuri siirtynyt työelämään, joten ajat olivat rahankäytön osalta huolettomat. Keräilyhankintojen arvo on toimittajan nopean ynnäilyn mukaan omakotitalon verran.
Danalla on mieletön kokoelma ja taatusti Suomen suurin jääkiekkomemorabilian saralta. Ihan globaalistikaan tuskin kovin monta suurempaa kokoelmaa löytyy. Itsekin kaverin kanssa muutamat kaupat tehnyt.
Tuolla on kaverin kokoelma kuvattuma, on paitaa.
Aina on hienoa jos löytyy jo olemassa olevalle paidalle kaveriksi saman kauden toinen väri.
Nyt löytyi siniselle valkoinen kaveriksi.
@spongebob mainitsi joskus että jonkun tietyn paidan saaminen voi kestää vuosia.
Tässäkin tapauksessa kävi samoin.
@Sami_Heikkinen myi tuon Jukin sinisen CHL paidan mulle about 6,5 vuotta sitten ja nyt vasta tuo valkoinen putkahti esiin.
Kiitokset tästäkin myyjälle ja erityiskiitoksen ansaitsee @hemppu joka tämän Jukin valkoisen paidan mulle välitti.
Upeeta! Tässä tapahtui kaksi hienoa asiaa joita itse arvostan suuresti. Ensimmäiseksi löytyi pari samalta kaudelta joka ei ole aina ihan helppoa ja toiseksi pitkä etsintä tuottaa vihdoin tulosta. Minulla vastaavasta onkin omakohtaista kokemusta lähihistoriasta case Saravon muodossa ja voin sanoa, että tuossa kohtaa tulee kyllä aika magea fiilis kun tuo toinen pari omaan kokoelmaan saapuu.
Itselläni kokoelmassa taitaa olla 7 eri pelaajan paitoja, joista 6:lta löytyy molemmat värit, 3:lta useampi kuin 2 paitaa ja 1:ltä värisuora. Mäntylä ja Saravo ovat ainoat jotka ovat samalta kaudelta.
Tilaajille!
Kokoelmiin saapui ensimmäinen ysäri paita. Tuomas Reijosen playoffs koti paita kaudelta 1997-98. Hieman yllätyin, että paita on hieman laadukkaampi kuin mitä odotin, mm Koti Pizza ja Ravintola Myllärit mainokset ommeltuna.
Avasiko tämä paita nyt Mordorin portit ysäri paitojen maailmaan? Mene ja tiedä sitten, aika näyttää.
Täytin tuossa juuri pyöreitä ja sain lahjaksi Stanley Cup voittaja Ville Niemisen Finaali paidan hopea keväältä 2012-13. Pelijälkiä sekä photomatchejä on riittävästi tähän paitaan.
Tämä on toinen paita jonka sain synttärilahjaksi, pitänee lopettaa juhlien järjestäminen kun aina tulee lahjaksi kalliita game worn paitoja.
Välillä tulee ähky ja totaali stoppi keräilylle ja nyt meni käytännössä puoli vuotta ennenkuin vähän alusta edes kiinnosti hankintaa tehdä. Todennäkösesti olis menny pidempäänkin, mutta ku tällänen herkku osu kohdalle niin oli nöyrryttävä.
Huhhuh, tänään sain lahjaksi asian mitä tulen arvostamaan todella pitkään. Mitään aitoustodistusta en pysty sanaa sanaa vasten kauppaa enemmän todistamaan, mutta. Yhdeltä ex Tapparalta, joka pelannut kaudella 87-88 sain samaiselta kaudelta hänen joukkuekaverinsa pelipaidan, josta on nimi poistettu. Paidassa paljon käytön jälkiä ja kuulemma nimenomaan kaudella 87-88 käytetty. Kiitollinen olen tästä lahjasta