Nämä ovat hienoja paitoja. Nimen poistollekin on selkeä syy, paidat kierrätettiin A-junnuille. Huoltajat ompeli ja huoltajat ratkoi…
Jyrki Silius taisi olla #22 noihin aikoihin…
Itselle tuli ” Linkku” Lindgren mieleen?
Joo hänen paitansa oli. Näin minulle kerrottii
https://www.huuto.net/kohteet/philip-granath-tappara-game-worn-jersey-22-23/614152880
Antti Muurila oli silloin Leijonien matkassa kun aitoustodistus piti allekirjoittaa niin sen hoiti nimmarin perusteella Teppo Lahti.
Onko tämä Teppo Lahden nimi vedetty täysin hihasta?
Nimmarin aitouteen en ota kantaa, mutta huoltajana ollut Tapparassa saman niminen kaveri. Toinen huoltajista on Joona Ranua nykyisin.
Ollin viime kevään “kivasti pätsillinen” pelattu paita olisi tarjolla vaihtoon, jos vaihtarina löytyy #26
Savinaisen 2023 syksyn GW CHL-paita on pieni, ei uskoisi että sinne mahtuu varusteet alle.
Sama on Bloodin pronssipelin paidassa. Ihan onnettoman kokoinen.
Alla Savinaisen Liiga Finaali GW ja päällä CHL GW, molemmat kaidelta 2023-24. Muuten näyttäisi olevan samaa kokoa, mutta hihoissa eroa.
Itsellä ei näistä aiempaa kokemusta, hihat oli juurikin lyhyen oloiset. Toki Savinainen on maailmanmestari, suomenmestari, chl mestari, Jari Kurri mestari, ja minä oon vaan minä.
Urheilijat on erikseen.
Hyvä koko vertailu.
Eikös jossain just ollut, todennäköisesti vieläpä tässä ketjussa, että Savinaisen hihoja muokataan aika tavalla, tulee gumminauhaa ja kaikkea.
Mulla on 3 Savinaisen Tappara gameworn paitaa ja kaikissa on kuminauhat, ei muuta. Kuusela esim modifio hihojaan kuminaihojen lisäksi myös tarra paloilla joilla sai hihat pysymään paremmin ylhäällä.
Tämänhän saa kyllä Toimistolta varmistettua