Minkälaisia game worn tai game issued -paitoja omistatte?

Nämä ovat hienoja paitoja. Nimen poistollekin on selkeä syy, paidat kierrätettiin A-junnuille. Huoltajat ompeli ja huoltajat ratkoi…

2 tykkäystä

Jyrki Silius taisi olla #22 noihin aikoihin…

2 tykkäystä

Itselle tuli ” Linkku” Lindgren mieleen?

Joo hänen paitansa oli. Näin minulle kerrottii

2 tykkäystä

Kiitos myyjälle. :smiling_face_with_sunglasses: :+1:
Laitetaan rivin jatkoksi.

25 tykkäystä

https://www.huuto.net/kohteet/philip-granath-tappara-game-worn-jersey-22-23/614152880

Antti Muurila oli silloin Leijonien matkassa kun aitoustodistus piti allekirjoittaa niin sen hoiti nimmarin perusteella Teppo Lahti.

Onko tämä Teppo Lahden nimi vedetty täysin hihasta? :thinking:

Nimmarin aitouteen en ota kantaa, mutta huoltajana ollut Tapparassa saman niminen kaveri. Toinen huoltajista on Joona Ranua nykyisin.

1 tykkäys

Ollin viime kevään “kivasti pätsillinen” pelattu paita olisi tarjolla vaihtoon, jos vaihtarina löytyy #26 :slightly_smiling_face:

4 tykkäystä

Savinaisen 2023 syksyn GW CHL-paita on pieni, ei uskoisi että sinne mahtuu varusteet alle. :smiley:

2 tykkäystä

Sama on Bloodin pronssipelin paidassa. Ihan onnettoman kokoinen.

1 tykkäys

Alla Savinaisen Liiga Finaali GW ja päällä CHL GW, molemmat kaidelta 2023-24. Muuten näyttäisi olevan samaa kokoa, mutta hihoissa eroa. :thinking:

3 tykkäystä

Itsellä ei näistä aiempaa kokemusta, hihat oli juurikin lyhyen oloiset. Toki Savinainen on maailmanmestari, suomenmestari, chl mestari, Jari Kurri mestari, ja minä oon vaan minä.

Urheilijat on erikseen. :smiley:

Hyvä koko vertailu. :+1:

3 tykkäystä

Eikös jossain just ollut, todennäköisesti vieläpä tässä ketjussa, että Savinaisen hihoja muokataan aika tavalla, tulee gumminauhaa ja kaikkea.

1 tykkäys

Mulla on 3 Savinaisen Tappara gameworn paitaa ja kaikissa on kuminauhat, ei muuta. Kuusela esim modifio hihojaan kuminaihojen lisäksi myös tarra paloilla joilla sai hihat pysymään paremmin ylhäällä.

3 tykkäystä

Tämänhän saa kyllä Toimistolta varmistettua :+1: