Päätän suuren kebakkokeskustelun osaltani toteamukseen, että jos kebakkoa on tahto syödä, Eerikin Pippuri on paikka suorittaa.
@DelJampe ja @StadinTappara1 ja ketä teitä nyt olikaan, voivat vahvistaa. Tai kumota.
Punjab. Nähty, koettu ja moro.
Päätän suuren kebakkokeskustelun osaltani toteamukseen, että jos kebakkoa on tahto syödä, Eerikin Pippuri on paikka suorittaa.
@DelJampe ja @StadinTappara1 ja ketä teitä nyt olikaan, voivat vahvistaa. Tai kumota.
Punjab. Nähty, koettu ja moro.
Eerikin Pippuri on aivan mainio jos isolle kirkolle eksyy, ei kuitenkaan mitään mullistavaa tai poikkeavaa.
Tampereelta Jörn’s Döner on näin kesällä edelleen kova ja koskarissa Elias Döner Kebab jos haluaa saksalaistyylistä döneriä.
Löytyykö Tampereelta sellaisia kebab ravintoloita jotka tekevät kebabin paikanpäällä tuoreena (niinkuin aikoinaan Picaros Kirkkokadulla) eikä mistään valmiina ostetusta vartaaseen laitettavasta pallerosta?
Jännä. Itse olen aina pitänyt Punjabin kebabista, mutta esimerkiksi Jörnin Döner ei maistu. Samoin ihmettelen Abu Fuadin ylistystä.
Makuasioita taitavat olla. En ole Punjabissa riisiä koittanut, vaan pitalla menen aina. Varianssia taitaa olla laadussa.
En ole varma tekeekö Elias Döner vartaat paikan päällä, mutta ovat joka tapauksessa ketjun itsensä tekemiä.
Ainakin Nile Kebab, mutten itse pitänyt tuota kummoisena:
Lounaspaikosta Edun Herkkukeidas tekee myös.
Kebab keskuteluun liittyen on pakko kehua Kangasalan Kalimeron Iskenderiä. On kyllä hyvä.
Nile vääntää itse kebabin jauhelihasta. Siinä on oma makumaailmansa, kun maustavat itse. Toisiin uppoaa toisiin ei. *Edit. Edu tosiaan tekee myös itse silloin, kun sitä on saatavilla.
Kokolihadöneriä itse tekeviä on ainakin Baba’s Kitchen, Jörn’s Döner (kana) ja Etelän Kebab House.
Aikalailla kaikki muut hakeekin sitten pakastetun valmiin kebab-vartaan tukusta. Ihan hyvää sekin on, ei siinä.
Vegeporukan suosiossa ollut rafla muuttaa konseptiaan:
Ei tullut. Ehkä pelasti ettei ollut mirriä kaulassa.
Sataprosenttisen varmasti ei enää tee itse perus lihavarrastaan.
Käytiin kans mestaruusehtoona. Oli viimeinen kerta.
Enpä ole Eerikin Pippurissa ikinä tainnut käydä, mutta ironisesti tuossa @Tapparaforever mainitsemassa Perniön kebabpaikassa tulee aina perinteisesti käytyä jokunen kerta kesälomalla (mökki kun sijaitsee Perniön kupeessa) tempaisemassa Kebabranut.
Voin kanssa antaa suosituksen. Mukava (olikohan Kosovosta?) Maahanmuuttajaperheen vetämä ravintola joka ei nälkäiseksi jätä.
Joo, ovat kosovosta ja oikein iloinen palvelu on siellä.
Ei nyt varsinaisesti ravintola, mutta jos viikonlopulla tekee mieli grilliherkkuja niin siihen löytyy apuja Nokialta. Tapahtumaa juontamassa Jantta Alkio ja voipi siellä lauantaina Kanada-maljan ja Näykin Akinkin bongata.
IdeaParkin Vile-Thai on nyt avattu. Se toimi ennen Lempäälän keskustassa konttiravintolana ja sinne oli jatkuvasti pitkät jonot, välillä annoksia sai odottaa pari-kolmekin tuntiakin tilauksesta. Ruoka on aivan loistavaa ja Googlen arvosteluiden keskiarvon ollessa 4,9/5 muutkin ovat ilmeisesti samaa mieltä. IdeaParkin ravintolat ovat pääasiassa persoonatonta ketjumössöä, mutta VileThai tekee piristävän poikkeuksen linjaan.
Pop up Latogrilli Takahuhdissa(Huunalankatu 39) löytyy paria erilaista smash burgeria Korkeakallion Highlandin toimesta. Löytyy vielä huomenna tästä paikasta…on sen verran suun mukaista, että itse ainakin joutuu harkitsemaan välitöntä uusintakäyntiä.
Tuohan on erään palstalaisen grilli.
Onko näin?
Mennään porukalla yhtä aikaa.