Minne syömään eli hyviä ravintoloita ja lounaspaikkoja

Itsellä kans tarkoitus lähteä tuonne kaveriporukalla. :face_savoring_food:

1 tykkäys

Jonot tuolla on pahat. Ja mä en jonota kuin Dorikseen.

1 tykkäys

Tuolta kun ei löydy esim. valmispihvillä mikrossa lämmitettyjä hampurilaisia, niin jonoa syntyy väkisin kun ns. käsityönä ruoka valmistetaan.
Meillä ainakin parila kapasiteettia ja henkilökuntaa lisätty verrattuna viime vuoteen, eli parhaamme teemme jonojen purkamiseksi. Hyvää keliä luvattu, niin aikaa ja positiivista asennetta mukaan kaikille jotka tuonne nokkansa suuntaavat.

7 tykkäystä

Sahalahdella jos liikkuu, niin Pakkalan Kyläkaupalla on nykyään Bistro tyyppisesti annoksia saatavilla. Kaikilla omistajilla on Tapparan kausikortti. :ok_hand:

7 tykkäystä

Kävinpäs tänään Josephine’s Bistrossa syömässä.
Oli oikein hyvä ja positiivinen kokemus.
Mukavaa kun ruuassa on hieman uusia makuja ja vivahteita.
Se on siinä missä Pispalan Amanda ennen vanhaan.
Käykääs kokeileen.

4 tykkäystä

Tämähän vieressä Tikkurilassa asuvana pitää testata asap. Kiitos!

Missäs Tampereella nykyään kannattaa käydä pehmiksellä? Hinta-laatu-koko -suhdetta mietin, ja lisäpisteitä jännemmistä makuvaihtoehdoista.

Porissa.

1 tykkäys

Onko joku lähiaikoina käynyt Pirkkalan JJ BBQ:ssa syömässä? Onko ollut isoja jonoja, onko lihat olleet mehukkaita?

Viime keskviikkona kävin lounasaikaan (~12:00), suoraan pääsi tiskille ja ruoka tuli nopeasti, siinä 6-10 ihmisen väliin oli tilauksia ennen minua, noin puolessa tunnissa oli koko ruokailu tilauksesta työvälineiden poisvientiin hoidettu.

Ja oli hyvää, voin kyllä suositella.

6 tykkäystä

Tuli instagramissa vastaan Delhi House niminen ravintola Tampereella. En ole itse aikaisemmin huomannut ja taitaa olla uusi

Yuki House (Nokia, Kankaantaka)… Japanilaista sörsseliä ja jumalaisen hyvää. Parasta aasialaista Tampereen seudulla.

5 tykkäystä

Onkos Ravintola Pons tullu testattua? Arvoin Näsinneulan ja Ponsin vaiheilla ja Pons pitäis nyt käydä testaamassa, kun selkeesti monipuolisempi lista mitä Näsinneulassa.

Erään ryhmän kanssa viime tammikuussa. Liha oli sitkeää ja heikkolaatuista. Suostuivat sitten hyvittämään annosten hinnasta kun asiasta keskusteltiin.

Lyhyempi lista yleensä tarkoittaa parempaa ruokaa.

6 tykkäystä

Kyllä. Mutta Näsinneulan Finlandia menu on tullu kaks kertaa syötyä, eikä se kauheesti näytä muuttuvan. Ja siinä ei kaikki artikkelit oo just mun herkkua. Miljöö kyllä huikee. Mutta kerron sit ku Ponssissa ehditään käydä.

2 tykkäystä

Kuinkahan tommoisessa kiskassa vaihtuu raaka-aineet ja pysyy tuotteet tuoreena.

Aika syrjäinen on tämä liike paikka enkä ikinä ole nähnyt asiakkaita menossa/tulossa tai autoja tien sivussa.

Olet oikeassa… Sinne ei edes vahingossa eksy, mutta voin kertoa, että ruoka on aivan uskomattoman hyvää. Toki subjektiivinen näkemys, mutta jos asustelee lähellä, niin kannattaa ainakin kerran kokeilla. Ainakin itse olen ollut raaka-aineisiin joka kerta tyytyväinen.

Edit: ja ikinä en ole yksin ole ollut siellä ruokaa hakemassa. Kyllä siellä aina on ollut asiakkaita, jos se jotain merkkaa.

1 tykkäys

Yleensä jos on hyväksi todettu paikka niin sarana naukuu.

1 tykkäys

2 kertaa käyny Ponsissa, molemmilla kerroilla oma pihviannokseni on ollut oikein hyvä, mutta myös molemmilla kerroilla on pöytäseurueesta löytynyt pettynyt asiakas. Toisella kerralla pettyneen annos oli niin suolainen, että sitä jäi syömättä ja toista syytä en muista.

2 tykkäystä