Missä asuvat Tapparafanit vs. Ilvesfanit

Laskin sut Helsinkiin! :grin:

@hype Täytyy katsoa, jos jossain vaiheessa onnistuisi!

1 tykkäys

Oon kuullut, että ne on kaikki muuttanut Raipen naapuriin Koikkariin, mutta eipä tuolla päin samoillessa paljon kelta-vihreää näy.

1 tykkäys

Asun Etelä-Pohjanmaan, Keski-Suomen ja Pirkanmaan rajamailla, ensinmainitun puolella (edit. en ole täältäpäin kotoisin, pari vuotta sitten muutin). Huomattavasti eniten Tapparapipoa ja lippistä näkyy täällä katukuvassa.

2 tykkäystä

Tätä mä vähän ajattelinkin. :smiley:

1 tykkäys

:person_raising_hand:t2: Hyvinkäältä (rixussa asunu ennen )

1 tykkäys

800 metriä Hakametsästä :raising_hand_man:t4: Pitänee muuttaa joulukuussa keskustaan…:thinking:

5 tykkäystä

Ja Vantaa kuittaa :raised_hand:

1 tykkäys

Ketjun alussa on dataa oikeista tilastoista, mutta ei taida olla äänestystä palstalaisista. Pistetään anonyymisti.

Suosikkijoukkue ja asuinpaikka
  • Tappara - Tampere
  • Tappara - Pirkanmaa
  • Tappara - Uusimaa
  • Tappara - muu Suomi
  • Ilves - Tampere
  • Ilves - Pirkanmaa
  • Ilves - Uusimaa
  • Ilves - muu Suomi
  • Muu joukkue - Tampere
  • Muu joukkue - Pirkanmaa
  • Muu joukkue - Uusimaa
  • Muu joukkue - muu Suomi

0 voters

1 tykkäys

1984 Tre/Herwood->Hki/Oulunkylä (Patolan ghetto)
1988 Hki/Oulunkylä → Helsinki / Kamppi
1998-1999 Tku
2003—>>> Pori/Helsinki/ Töölö

Välillä myös eripituisia aikoja Sauvossa eli vanhempieni mökillä

1 tykkäys

Keskusta- Tesoma- Höytämö- Kauppi- Tammela- Tukholma- Keskusta- Tukholma- Keskusta- Messukylä- Kaleva- Amuri- Lempäälä- Tahmela- Tesoma- Amuri :joy: Anno 1963. Monenmoista liittoa ja elämäntapahtumaa on matkan varrelle sattunu, ainoa matkassa mukana kestäny on TAPPARA :heart:

10 tykkäystä

Turussa asunu koko ikäni. Muuten tullu vietettyä aikaa Tampereella ja Porissa lähinnä.

5 tykkäystä

Itsellä on vain Irjala-Keskusta (viisi eri kämppää)-Oulu-Rahola-Villilä, eli näemmä tänne länteen on nyt juututtu.

Oulu oli ex-vaimon töiden takia, itse pidin duunini Tampereella ja olin vähintään päivän viikosta täällä. Ja rakennutin/rakensin siinä parin vuoden Oulun stintin aikana yhden talonkin meille Raholaan.

Tämä ei ole sinun vikasi, syytä vanhempiasi. :sweat_smile:

E. Lisäillään vähän. Itse olen asunut Tampereella elämästäni 2-3 vuotta. Muuten aina tässä lähikunnassa. Ja tässä edelleen.

17 tykkäystä

Itse tosiaan asun nyt Espoon Matinkylästä. Alkujaan Tohlopista ponnistin, kävin kosken itäpuolellakin, mutta Epilästä sitten muutin 2010 Vantaan Myyrmäkeen. Jäähallin viereen. Sieltä sitten 2012 Espooseen, täällä kierretty muutamia kaupunginosia. Ihan viihtyisä pitäjä, vaikkei ole mitään varsinaista keskustaa, näitä keskuksia muutamia.

Ps. Matinkylän vanha jäähalli on jyrätty maantasalle ja siihen on tulossa uusi. Jos herättää joissain tunteita.

5 tykkäystä

Pitkään Tampereella. Kauan siis. Aina varsin lähellä Hakametsää jostain syystä, ja pienenä erikoisuutena että aina kaupungin itäpuolella, yhtä pientä syrjähyppyä lukuunottamatta.
Josta en pitänyt :wink:
Enkä koskaan missään lähikunnassa. Enkä tule muuttamaankaan.

6 tykkäystä

Ottaen huomioon karmivat lähtökohtasi on lottovoitto, että olet Tapparan kannattaja. Tähän aiheeseen sopiva aiheeton kasku:
Mitä yhteistä on maidolla ja elämällä? Jos se alkaa porista(/Porista), on peli menetetty.

Mitä tulee Tampereeseen, kävin siellä syntymässä. Ensimmäisen kuukauden jälkeen en ole koskaan asunut Tampereen alueella, viimeiset 25 vuotta täällä Pirkanmaan suurpitäjässä.

7 tykkäystä

Aina Tampereella, joskaan ei ikinä keskustakämpässä, eikä tulis mieleenkään.

1 tykkäys

Hervannassa? :wink:

5 tykkäystä

Tällä hetkellä kyselyssä Tapparan kannattajista 38% asuu Tampereella, 57% muualla.

Edit. Luvut eivät siis tuota 100%, kun siinä oli muitakin vaihtoehtoja kuin Tapparan kannattaminen.

Ei osunut, sieltä ei pääse pois ku räppäämällä tai koripalloilemalla :sweat_smile:
Länsipuoli ja sekin lisätään samaan “aina” lankaan.

6 tykkäystä