viisi ekaa vuotta Tuomarinkylässä ja siitäpitäen Nurmijärvi
Ilveksellä luvut 3 % ja 1 % = tamperelaisempi joukkue?
Hävittiin tämäkin.
Niin, nimenomaan kaikista äänestäjistä tuo 38% kannattaa Tapparaa ja asuu Tampereella.
Itsekin menen tähän kategoriaan. Kosken itäpuolella asuttu koko ikä ja muuttanut olen ainoastaan kerran.
Kangasala, Kuhmalahti (kuuluu nykyään Kangasalaan), Kangasala, Turku, Kangasala, Tampere, Kangasala (nyt viimeiset 12 vuotta). Ja joo, toi Turku oli virhe, mutta nuorena sitä tekee uskomattomia ratkaisuja. Varsinkin kun siihen liittyy vastakkainen sukupuoli sotkemaan nuorenmiehen muutenkin herkkää elämänvaihetta.
Onko tota karttaa jossain näkyvissä? Ei mulla ainakaan luurilla aukea.
Ähtäristä lähtöisin. Välillä viivyin Tampereella 3 vuotta messukylässä. Siitä takaisin kotiin ja viimeiset 10 vuotta on taas mennyt täällä nalleperheen naapurissa. Täällä pikkupitäjässä on muuten reilusti Tapparafaneja
Mäkin olen viettänyt siellä aikaa kun ex-appivanhemmilla on siellä mökki ja ihan lähellä nalleja
Kyselyn perusteella täällä Uudellamaalla asustaa n. 15 Tappara-fania.
E. Kyselyyn vastanneista siis luonnollisesti.
21 vuotta Vammalassa, sen jälkeen juurtunut Savoon jossa Kuopiossa 14 vuotta ja nyt Siilinjärvellä mennyt nelisen vuotta. Tällä hetkellä maaseudun rauhassa Kallaveden rannalla.
Täällä Lohjalla asuu PALJON .
Syksyisin 60henk. Bussi buukataan täyteen muutamassa tunnissa.
9 vuotta olen järkännyt reissun ja nyt ois ollut 10v-juhlat putkeen, mutta jokainen tietää syyn peruuntumiseen…
Seuraavaa reissua innolla odotetaan
Paljasjalkanen ikurilainen. Ja Tappara
Pohojois- Pohojanmaa Reisjärvi ja täälläkin yllättävän palijo näin pieneen kuntaan.
@Keisari oletko kotoisin sieltä vai ns. junan tuoma? Mielenkiintoista, että Tappara tosiaan tuohon suuntaan tuntuu leviävän pahemmin kuin koronavirus.
Joo syntyperänen 3- 4 vuotiaana mummulassa saunassa sedän kaa joka oli kova fani itekki ,niin siitä se lähti meikäpojan matka Tapparan kaa. Ja siitä asti on ISOSTI näytetty täälä päin missä leirissä ollaan😁
Itse olen kotoisin Pihtiputaalta siitä naapuri kunnasta. Nykyään asun Tampereella. Mutta aina oon ollut Tappara fani.
Oon pyörinyt viime aikoina Koikkarin suunnalla. Siellä missä myyttisen perimätiedon mukaan ne kaikki Ilves-fanit asuvat. Noh, anyways, naurahdin ääneen kun näin yhden talon pihassa peräkärryn kuomussa helvetin ison Tappara-tarran. Lähempää tarkasteltuna talon ikkunoista löytyi lisää tunnustusta sini-oranssille ja kun rouva kurvasi talon pihaan niin auton ikkunatkin oli täynnä Tappara-hilpettä.
Siinä ei ole muutettu Raipen maille asumaan, vaan dominoimaan.
Viisi vuotta sitten Koikkarissa ja Hallilassa asuvilla oli 35 Tapparan kausikorttia ja vain kahdeksan Ilveksen kausikorttia.
Naapurista, Haapajärveltä oon kotoisin. Nyt reilun kymmenen vuotta oon Tampereella asunut. Tappara oli yks isoimmista syistä miksi Tampereelle muutin😀
Oon pistänyt kans merkille Haapajärvi-visiiteillä miten Tapparapipot ja lippikset on lisääntynyt katukuvassa viime vuosina🥰
Täällä Kangasalla on mun mielestä suht tasan molempien kannattajia. En ainakaan ole ikinä pistänyt merkille, että jompi kumpi olisi enemmistöä.