Pikku avautuminen Tepsin kannattajista. Toisella erätauolla vessassa yks Tepsiläinen pimahti totaalisesti. Ensin yks tapparalainen ja tää sanailivat ihan hyvällä läpällä, kunnes tää rupes puhumaan finaalien lipputuloista ja niiden jaosta liigalle ja sanoi että pitää käydä fanikaupassa ostamassa tuotteita ja lävi kiinni tähän tapparalaiseen. No tilanne onneksi laukesi kun tämä käskettiin lopettamaan ja meikäläinen liukeni vessasta.
Sitte kun peli ratkesi ja lähdimme pois paikoillamme, niin rivin päässä oleva tepsiläinen ei tehnyt elettäkään väistääkseen. No minähän rynnin siitä ohi ja sama rouvan kohdalla. No minähän rauhallinen kaveri korotin ääntäni ja pyysin väistämään ja vippasin lipun varrella hieman kaverin lippistä silmille. Joo se oli tyhmästi tehty minulta. Mut sen jälkeen keskarit nousi mulle ja sano tulevansa mun työpaikalle ym… ja keskarit oli pystyssä jäälle kun Tappara tuli kiittämään…
No, oli se vaan mukava poistua halllilta lippua heilutellen ja auton ikkunasta liehuttaa. Ja tosi monen kanssa läpyt ja kivet tuli heitettyä illan aikana. On meillä vaan hieno yhteisö.
Ylläolevista kertomuksista taas nähdään, että jokaisen kannattajakuntaan kuuluu fiksumpia ja tyhmempiä ihmisiä. Kyllä minullekin tultiin huutelemaan jotain pelin jälkeen siinä etuovilla, mutta lähinnä naureskelin, kun taisi olla sen verran päissään . Siinä meinasi etuovilla meinasi myös jonkinlainen tappelu alkaa, mutta onneksi siihen tuli pari kaveria rauhottelemaan tilannetta. Vieressäni istui sellainen niin tyypillinen kuuskymppinen kaksikko, että melkein rupesi naurattamaan aina välillä. Aina kun Tappara sai jäähyn, oli se aivan päivän selvä, ja kun Tepsi sai jäähyn siinä ei ollut mitään. Kovalla tunteella vetivät, niin kuin pitääkin, ja hirveesti myös kirosivat, ja siitä huomauttikin yks perheen isä, joka istu siinä vieressä. Lopussa kuitenkin heitettiin pienet läpändeerokset, ihan mukavia herrasmiehiä olivat.
Itse törmäsin tähän fiksumpaan porukkaan kuuluvaan kaveriin. Itseasiassa jopa kaksi kertaa. Jälkimmäisellä kerralla hän sai mun huivin ja mää hänen t-paitansa. Olisi kuulemma onnistunut pelipaitojenkin vaihtaminen, jos hänellä olisi ollut hänen toinen omistamansa paita mukana. Sillon olis menny game wornit päikseen.
En tiedä mikä siinä on mutta porilainen yleisö jaksaa aina yllättää junttiudellaan…viimeksi Tampereella buuasivat tuomareille jo ennen ottelun alkua kun luistelivat jäälle, Pitsiturnauksessa provosoivat lukkolaisia ihan turhaan ja nyt täysin asiatonta huutelua Lehterälle, ei voi käsittää.
Kyllä, mutta ennen ne oli jopa kekseliäitä. Metsolalle hurrattiin kun päästi alkulämmössä maalin. Se on hyvää painetta, ei mitään “huume” huutoja tarvita
Samaa mieltä ja esimerkiksi Levoseen kohdistetut rattijuoppo-huutelut, Johnsonin psyykkaus kyllä menin aikoinaan aivan yli. Kentän ulkopuoliset tapahtumat pitäisi jättää huutelun ulkopuolelle olivat ne sitten mitä tahansa.