Ei minultakaan mitään kysytty kun lopetin toissa kauden jälkeen kausikorttini.
Ja itsellä oli nimenomaan yksi iso syy se että uudet kausikorttilaiset saivat Tapparan peleihin uuden areenan puolikkaalle kaudelle kausikorttinsa halvemmalla kuin pitkäaikaiset kausikorttilaiset. Joten ei Tapparakaan läheskään aina hyvin kohtele vanhoja kausikorttilaisia.
Samoinhan Tapparan peleihin saa eritoimijoiden alennuksilla lippuja. Ei eroa lahden hommasta mitenkään. Esim OP asiakasliput.
Siihen en sen tarkemmin uskalla mitään sanoa, mutta hinnoittelu on yksi niistä vaikeista asioista monessa bisneksessä. Läpinäkyvää ja tasapuolista systeemiä, joka huomioi kaikki sidosryhmät on vaikeaa luoda. Pääsääntöisesti kuitenkin maksuhalukkuus Tapparasta on varmasti korkealla tasolla, joskin tunnistan sen ongelman, että erilaiset edut tupataan puskemaan niille, joista vasta yritetään tehdä niitä lojaaleja käyjiä.
On kyllä erikoista ettei tosiaan saada edes Streamia pääsarjatason ja viimekauden finalistien peliin. Lisäksi kevällä olin yhteydessä Shoppiin/toimistolle pelipaita asioissa. Paitoja vähän luvattiinkin kunnes yhteydenoito loppui täysin. Sen jälkeen olen vielä yrittänyt kysyä. Odotan yhä vastausta.
Alkaisi olla jo suurseuran toimintaa että laitetaan mediatiiminkin tekijät ensin kehittymään pienempiin seuroihin - eli ei muuta kuin @Tapparanation hakemus sisään Kouvostoliittoon ja parin kauden päästä kotiin!
Olisihan tässä ideaa… En vain koe olevani valmis muuttamaan Kouvolaan. Parisuhde, perhe, kaverit ja opinnot ovat täällä ja mahdollisesti lähden opiskelemaan ulkomaille. Sieltä on paha kuvailla Lumonilla videoita. Mutta kuten sanoin ideana hyvä, ja ehkä tulevaisuuden kannalta kannattava, mutta ei sovi elämän tilanteeseeni.
Nämä on muuten yhtiä parhaita mainoksia mitä täällä on IMO. Ratikkapysäkeillä jne. näkyy, että matsi käynnissä, tilanne 2-0 tmv. Ja juuri nämä “Dunkkuun tuli” -toteamukset samoilla spoteilla hymyilyttää aina
Ässät teki brändiuudistuksen ja viestii siitä näkyvästi. En tosin tiedä mikä tässä nyt niin selvästi uudistunut, mutta video on hieno. Selvästi viralliset värit on uusittu(?), olisiko fonttia päivitetty ja esim. somepostausten uusi tyyli määritelty.
Ja tietty logo on kaiketi jotenkin muokattu? Tyylikästä kaiken kaikkiaan
Kannattaa lukea tuo linkin juttu, sillä siellä on kerrottu enemmän uudistuksesta.
Esimerkiksi logon vaaleita ja tummia alueita viilattu vain sen verran, että näkyy eri kokoisena paremmin (varsinkin pienenä eri digitaalisilla alustoilla):
Ässät teki sen, mitä olen Tapparalta odottanut kymmenen vuotta: ottaa ja virallistaa harmaan käyttö yhtenä värinä. Loputon määrä mahdollisuuksia. Ennestään harmaata taitaa käyttää Jyp ja TPS. Ehkä HIFK.
Minä odottaisin ehkä Tapparalta samanlaista julkistusta, jos se brändiuudistus kerta on tehty. Mutta eiköhän Tappara sen julkista, kuten julkisti urheilustrategiankin silloin vuos-kaks sitten.
Näyttää todella hyvältä tämä Porin Ässien ilmeen uudistus! Fontissa ja jopa logossakin, joka on uudistettu todella tyylikkäästi on vanhan Porin oluen Karhun tematiikkaa.