Muut joukkueet mediassa ja muiden joukkueiden markkinointi

Tuopa tuo… En tiedä mihin mun linkki katos :man_facepalming:

1 tykkäys

13 viestiä siirrettiin ketjuun: Ilveksen mainonta ja markkinointi

Tämä on aivan järkyttävä tekele. Eikä pelkästään se, vaan se että se on mennyt läpi virallisella somekäyttäjällä.

Miksi Rubinin, mailan, kiekon ja kypärän ympärillä näkyy noin rumasti pikseleitä. Saisin itse pois käden käänteessä.

Kaiken lisäksi tuo kypärän kuvanlaatu on aivan järkyttävä. Miksi se on edes valittu tuohon.

Mikä h€lvetti on tuo -1 kiekosta alas oikealle.

Mitä nuo tuossa viestii, kuva olisi pärjännyt paremmin ilman niitä, no nyt ne siinä on, ja iha päin peetä tehtynä. Ja tämä mennyt läpi. Hyi.

1 tykkäys

Mä tulkitsen ton niin että tossa on kuva nimenomaan tuosta rubinin ”klinikkapelistä” :man_shrugging:

E: Joo, biosta pääsi pelaan nimenomaan tuota kyseistä peliä.

2 tykkäystä

Joo siis ymmärsin kans et toi on mainos pelille, mutta aivan kauhea toi on silti. Toki jos itse pelissä nuo asiat ovat samannäköisiä niin ei siinä mitään… Paitsi huonosti koodattu peli :smile:

Synkkää on Lappeenrannassa.

2 tykkäystä

Kun on rahat loppu niin halvin otetan ja ristitään kädet.

1 tykkäys

Jori vienyt juttuja Helsinkiin.

9 tykkäystä

Nyt on hyvä Raumalta. :+1: :+1:

50 tykkäystä

Ässät olis voinu vielä poistaa pakasta. :sweat_smile:

1 tykkäys

Ja Porin vastaus:

Tällästä kuittailua somessa vois näkyä useamminkin :grin:

29 tykkäystä

Ässä-kannattajan kuitti:

Padat puuttuu, mutta Ässät jäi. Puolitiehen jäänyt toteutus niin kuin Raumalla yleensäkin. :slight_smile:

2 tykkäystä

:face_with_hand_over_mouth:

16 tykkäystä

Allekirjoitan tämän.

21 tykkäystä

Taitaa kuvassa olla kaveri, joka esitti tuossa Pablo Escobaria, eli Kolumbialaista huumeparonia. Olisi varmasti löytynyt lähempääkin joku masentunut kaveri?

Urheilumainonnassa luulisi käytettävän henkilöitä, joista ei tulisi tällaisia negatiivisia mielleyhtymiä.

Tiedän että on pipettiluokan tartunta, mutta tälläinen mielleyhtymä minulle tuli.

1 tykkäys

Älä ny viitti, hyvä meemi Ipan twitteriltä.

38 tykkäystä

Olen samaa mieltä, mutta Pablo tuli tuosta mieleen.

No tuo nyt on ihan yleinen meemi ja varmasti meemejä ymmärtäville suunnattu :smiley:
Todellakin pipettiluokan tartunta. :slight_smile:

17 tykkäystä

Ei tuo meemi nyt aivan Einsteinin kykyjä vaatinut, vai vaatiko? Oma kommentti oli ”Escobarin” käyttö tässä yhteydessä. Tekijä tiesi mistä lainasi kuvia. Pablo ei nyt ole varsinainen esikuva, toivottavasti?

1 tykkäys

Mua myös näissä meemeissä ja kuvissa, kun kyse on virallisista tuhansien seuraajien tileistä, aina mietityttää kuvien oikeudet. No luotan, että liigatason organisaatio on huolehtinu, että lupa näitäkin kuvia on tässä yhteydessä käyttää mainitsematta kuvan lähdettä sen kummemmin.

Ps. ensimmäinen mielikuva myös itsellä on Pablo Escobar murehtimassa, tappaako tärkeitä ihmisiä vai ottaako riski jäädä kiinni huumekaupoista.

1 tykkäys