Muut joukkueet mediassa ja muiden joukkueiden markkinointi

Liigakaupunkien patsaat tunnustavat avauspäivänä väriä – katso kuvakollaasi

Mielestäni näyttävin toteutus löytyi Kuopiosta ja Lahti hyvänä kakkosena.

Keväällä sitten paras toteutus löytynee taas Tampereelta kolmen *yrvän sillalta!:tappara:

Olen syvästi pettynyt Futisforumiin. Kuninkaan patsaalle puetaan kendopaita päälle eikä mitään kohua synny. :confused:

(Kuntopiiriä, hei) #83

Ehkä katsoivat sormien läpi kun Kuningas vetänyt junnuna Kiekkoreippassa

(Kuntopiiriä, hei) #84

Tässähän olisi menty jo lähelle “olut mukaan katsomoon”. Toki miten eroaa nykyisestä tilanteesta, kun siellä kakkostasolla on pitkän sivun mittainen ravintola ja pöydistä näkymä jäälle?

Siellä ainakin on tilaa muuttaa vaikka molemmat päädyt raviradaksi, jonne ei tosin muutamaa tanssityttöä kuitenkaan mahdu.

(***) #86

Tai sitten tekee helikopterikentät niihin, kun kaukalon sisällä on jo lentokenttä. Kaikuukin mukavasti kun ämyreistä soi on meillä teepeeäs.

Rauman Lukon uusi markkinointikonsepti “Siksi minä olen Lukko” tuo esiin ihmisiä joukkueen ympäriltä ja heidän tarinoitaan “lukkolaisuudesta”. Samalla Lukko päivittää bränditarinansa, jonka keskiössä ovat yhteisöllisyys ja yhdessä tekeminen.

https://www.raumanlukko.fi/uutiset/2017/09/rauman-lukko-uudistaa-brandiaan

Nyt on brändäyksessä kyllä pahasti unohdettu tyhjät kirjekuoret sekä hyvin menestyvän yrityksen rahojen heittäminen kankkulan kaivoon, joista Lukko oikeasti tunnetaan…:wink:

Pitääkin tarkemmin ajatellen perustaa ketju jossa puitaisiin liigaseurojen “oikeita” brändejä…tietenkin humoristisella asenteella.:slight_smile:

Liigaseurojen "todelliset" brändit

Rajoilla mennään onko tää mainonta mautonta vai ei, mut täytyy myöntää että naurahdin kyllä. Sopii Pelicansin tyyliin mut en ehkä Tapparalta toivois samanlaista mainosta näkeväni…

Pidin hieman mauttomana.
Kuittailut ja hyvät läpät ihan ok, mutta tää meni mielestäni vähän yli.

Tuo Borna-juttu on vähän samantapainen kuin Lehterän tiistai-SaiPa El Clasico. Jostain muutaman kauden takaa toistettuna.

(Kuntopiiriä, hei) #92

Omaan makuun tuo on nolo ja juntti. Toki pohjautuu HPK-aikaiseen heittoon mutta silti. Toivottavasti HIFK pyyhkii Pelicansilla lattiaa.

Varmaan somen markkinointigurut ovat muna pystyssä.

Näe kaikki suosikkijoukkueesi (koti)pelit hintaan 14,95 kuussa!

(Hinta on täsmälleen sama kuin mitä Ruutu kustantaa kuussa.)

Tapparan ottelutapahtuma ja palvelut uudella areenalla - toiveita ja ideoita
(lars) #94

Ihan hyvä veto ja saa huomiota varmasti.

(#LevtchiFever) #95

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan ottelutapahtuma ja palvelut uudella areenalla - toiveita ja ideoita

Naapurilla Facebookissa hauska viittaus taannoiseen niukkaan tappioon. Ei aina tarvi olla niin vakavaa. :+1:

Kai se sananlasku pitää paikkansa että kun ui kaulaansa myöden kusessa niin ei voi kun nauraa.

Jatkoajan mukaan Micke-Max Åsten oli viime kaudella voittamassa helsinkiläisille hopeeta.

Mä ku oon sitä mieltä että hopeeta ei voiteta ja kausikin tais olla 2015-16 eikä viime kausi.

Sorry vaan mutta mulle tulee Mikkemaksista aina mieleen tämä:

Micke-Max Åsten osoittaa rakkautta Otso Rantakarille

Ja jos nyt vielä jatketaan, niin joukku jossa Micke-Max Åsten pääsee pelaamaan ei tule koskaan voittamaan mitään.

Edit: Paitsi ehkä pronssia. Tai mestiksen. Nekin voi voittaa