Kaikki hallila?
Taitaa alunperin olla Skotlantilaisen Motherwelin fanien keksimä.
Myötähäpeää itselleni, että menen Lauantai aamuna kasilta lukeen Jatkoajan keskustelupalstaa.
Mutta vielä suurempi häpeä AINA, kun näen Tapparafani Eeyoren kirjoittaneen.
Mikäli nyt satut täällä oleen arvon Eeyore:
Jos et osaa hävitä, opettele edes voittamaan. Noi viestit ei mene mulle läpi edes todella huonona provona. Hinki sitä, Hinki tätä…
Erään TV hahmon sanoin: Jumalaare MÄ HÄPEEN SUA!!
Lisäyksenä: Jos edes naamioit itsesi sinne palstalle ipa faniksi, ja vaihdat Tapparan tilalle suosikiksi ipan ja vaikka osasto 41, sponsoroin sulle ipan pipon.
Olen epäillyt kaverin olevan naapurin desantti, varsinkin kun hänen jatkiksen allekirjoituksessaan on mestaruuksia väärä määrä.
Onneksi täällä hänen köyhään ja puuduttavaan provoiluunsa on päästy puuttumaan.
Nimimerkkinsä mukaisesti aasi, tai sitten kärsii osittaisesta lukihäiriöstä.
Mitä oon Eeyoren juttuja lukenut niin jos jättää ne nimittelyt huomiotta niin paljon asiaa kirjoittaa. Ei Hifkin tyylistä tarviikaan tykätä, yksi niitä joukkueita jotka ei kovin paljoa vastustajaa kunnioita. Siis ihan kautta aikain ja nykyään sama.
Mielestäni Eeyoren jutut on ihan hyviä ja jos katsoo pääasiallista kirjoituslistaa niin ihan asiallisia viestejä on suurin osa. Rapatessa roiskuu milloin kenelläkin ja välillä on vähän kohtuutonta nostaa joku yksi juttu tikun nokkaan. Jatkoajassa esim. Cobol on erittäin aggressiivinen keskustelija ja hän hyökkää häikäilemättä persoonaa vastaan, jos on asioista eri mieltä tai ilmaisee erimielisyytensä samassa ketjussa. Mutta se ei poista hänenkään posteistaan mitään, koska hänellä on usein myös faktoja mielipiteidensä takana ja pystyy kohtalaisen pitkälle avaamaan omaa ajatteluaan pyydettäessä.
Monet eivät hänestäkään pidä. Ihmisillä on taipumus pitää erilaisia tyyliä eri arvossa, riippuen siitä, millainen oma tyyli on. Yleensä parhaiten hyväksymme samankaltaista ajattelua kuin sen, minkä itse esitämme. Joskus jää myös tyylin vangiksi. Esim. minä kirjoitan pitkiä tekstejä ja saatan korostaa samoja pointteja useaan otteeseen. Tämä jakaa kuulijat kahtia: toiset pitävät pitkää tekstiä turhana lätinänä, jonka voisi ilmaista tehokkaasti yhdessä lauseessa ja jotkut arvostavat selittävempää tyyliä. Emme pysty omien tuotoksiemme kanssa ikinä täyteen objektiivisuuteen. Sama teksti voi olla toisen mielestä hyvä ja toisen mielestä huono ja sen takia kirjoittamisesta saa kovin usein ristiriitaista palautetta.
Liigastudio. Ei helvetti mitä skeidaa.
Älä muuta sano, piti ottaa äänet pois
Bufferoidaan Suomen huonoimman ammatti-imitaattorin keikkoja tai ohjelmaa varmaankin. Olisivat lopettaneet ajoissa.
Arvasin ku avasin tän ketju et puhutaa liigastudiosta
5 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Faniristeily 2016-17 (28.–29.1.2017)
Kuka on käynyt hölmöilemässä Rymy-Eetussa, kun kaulaliinat piti jättää narikkaan? Kuka myöntää häh? Portsari sano, että ei oo osannu porukka käyttäytyä…
#Hansvilivilihansvälimäki putouksessa. Ei terve…
Tuurilla sitte boldattuna. Ei mitään hajua miksi näin.
Oikeassa topikissa. Putouksen katsominen meinaan.
Uuden Musiikin Kilpailu, jossa Suomen euroviisuedustaja valitaan.
Joko tuolla on äänentoisto aivan paska tai sitten nämä tyttöset eivät ole kummoisia laulamaan.
Kiitos tästä viestistä. Mulla ois jäänyt tämän myötähäpeän multihuipentuma kokonaan näkemättä