Tämä aiheen esille nostaminen ei liity ainakaan minun osaltani mihinkään tappioihin.
Niin, ainoa kestävä perustelu omaan pesään kusemiseen taitaa olla tulipalo.
Niin tai näin, minä katson kevään lopullisen tuloksen ja teen sitten johtopäätökset. Riman asetan korkealle, kuten pelaajabudjettikin on.
Todella hieno viesti. Mutta.
Mikäli Tapparan valmennus ja urheilutoiminta on sellaisen kaveripiirin touhua, niin ehkä kannattaisi vähän avartaa katsomusta. Näillä kommenteillani en ole enää “kaikkien kaveri”.
E. Ja Tappara pelaa hyvää kiekkoa. Pitää kuitenkin nähdä asioita vähän pidemmälle.
Heh. Tapolalta oli tähän täysin looginen ja ymmärrettävä syy. Jos Karri ei sitä ymmärrä, niin se on hänen häpeensä. Ehkä sen takia toinen valmentaa ja toinen studiossa puhuu pehmosia.
Juu kyllähän tämä tuolileikki alkaa olemaan tiensä päässä. Tuskin kesken kauden mitään tapahtuu ellei joukkue sukella suohon.
Onko näin aina kun kirjoitetaan negaa Tapparasta. Epäilen vahvasti. En sano, että nyt ei olisi näin. Kai sitä tarkoitin et usein kirjotetaan puhdasta paskaa tai ainakin liioitellaan helvetisti. Toivottavasti päästään eteenpäin.
Kuka olisi uskaltanut napata Ojaselta C:n pois rinnasta? Voisin väittää että pieni paniikkiratkaisu Tapiolalta ja huomaa että hänellä taitaa olla ne kovimmat paineet tällä hetkellä.
Jännittävää höyryjen päästelyä. Tosielämästä sellaiset valtataistelut, joita tässä on pyritty kuvaamaan, eivät ole tuttuja. Niinpä ei tähän lisättävää. Ihmettelen konfliktien hakemista, jos sellaisia on joku osapuoli hakenut.
Tämän jälkeen lopetan tältä iltaa.
Uusi tuulahdus olisi tervetullutta.
Itse olen jo aiemmin johonkin ketjuun suoraan sanonut, että tämä Rautakorpi/Tapola kuvio kaipaisi tuuletusta. Mutta enempää en voi ottaa kantaa, kun en mistään mitään tiedä.
Tapolan perustelu tuntuu vähän … no, omituiselta.
Seuran monivuotiset tähti- ja luottopelaajat pysyivät lopulta kapteenistossa – joskin pienemmässä roolissa. Peltola menetti C-merkkinsä, joka ojennettiin Otto Rauhalalle.
– Se oli pitkän pohdinnan tulos. Halusimme leventää meidän vastuullisten pelaajien määrää. Tuo oli yksi meidän viime kauden haasteistamme, Tapparan päävalmentaja Jussi Tapola perustelee päätöstä C Morelle.
Mikä olisi estänyt jo aiemmilla kausilla nuorempia varakapteeneja nousemasta enemmän esiin, ei kait C-kirjaimella varustettu ole se ainoa, jonka pitää kantaa vastuu, ja joka voi kertoa mielipiteensä.
Oliko Peltola + C niin paha pelote valmennukselle, että he eivät uskaltaneet ottaa omaa asemaansa? Vai onko Peltola ollut niin itsevaltainen, että ei ole huomioinut muiden sanomisia (tämä ei sovi siihen kuvaan, jonka olen Jukista saanut).
Kuuselan jäähypenkille laittamisen yritin ensin perustella, mutta kun tapahtumia laskee yhteen, niin alkaa siitäkin tulla todella outo fiilis.
EDIT. Toivottavasti olen vainoharhainen hullu.
Täällä on kohta yhtä kova kähinä kuin Tapparan pukukopissa. Mutta voikohan täällä ottaa natsoja pois. Voishan tän jutun antaa jo olla niin täällä kuin tuollakin. Uskotaan että tehdyt ratkaisut ovat joukkueen hyväksi ja joukkue esittää parastaan meille ja koko kiekkoyleisölle.
Jos oikein muistan niin vielä pitää tämä ja ensi kausi sietää. Sitten melko varmasti tulee tuulahdus.
Oletko katsonut haastatteluita? Onhan se selvä että ei ole aivan optimi tilanne ottaa C-kirjainta rintaan.
Toivottavasti ei olla myöhässä.
Pirun vaikeaa ennustaa 2021 syyskuussa. Ollaanko ajoissa jos annetaan kaikille het kenkää?
Totta maar Kivi mustamaalaa Tapolaa, toivoo varmaan että pääsisi hänen paikalleen. Tekis varmaan mieli töitäkin tehdä. Yrittäis omilla avuillaan eikä muiden mollaamisella.
Ymmärrät varmasti mitä tarkoitin, älä ole hölmö.
Jep… K.J