Viides pistekin oli todella lähellä.
Mitch Marner, William Nylander ja Auston Matthews. Taitaa näistä Leafsin superhyökkääjistä ex-Leafs Marner olla selvästi paras. Ainakin hän on monipuolisin.
Viides pistekin oli todella lähellä.
Mitch Marner, William Nylander ja Auston Matthews. Taitaa näistä Leafsin superhyökkääjistä ex-Leafs Marner olla selvästi paras. Ainakin hän on monipuolisin.
On kyllä poikkeuksellisen heikkolaatuista kiekkoa nämä finaalit. Vegas ansaitsisi mestaruuden koska tulee jäälle alusta asti pelaamaan voitosta. Carolina tulee jäälle pelkäämään tappiota.
Carolinalla on tosiaan selviä haasteita ja ongelmiakin pelirohkeudessa ja pelitunne vaihtelee todella paljon otteluiden sisällä, ei niinkään otteluiden välillä. Systemaattinen ongelma, joka kiertyy lähinnä valmennuksen ja johtavien pelaajien ympärille. Ne ovat VGK:llä paremmassa asennossa vaikka taito, pelinopeus ja joukkuepeli ovatkin Carolinalla parempia ja suvereeni kiekottelu/kiekonhallinta onnistuu pelitunteen natsatessa hyvin. VGK:n terävin hyökkäyskärki on eri kalibeeria kuin Carolinalla, se lienee selvinnyt näissä peleissä.
En ole millään lailla Marnerin fani, mutta silti jollakin tavalla mun mieltä lämmittää että Marner takoo pleijareissa tulosta jossain muualla kun Torontossa.
Marner on kyllä loistava pelaaja joka leimattiin ja leimautu maailman pahimmassa paikassa vaikeaksi/ pehmeäksi/ saamattomaksi pelaajaksi.
Sama asia lämmittää täälläkin. Taas yksi huippu pelaaja onnistuu jossain muualla kuin Torontossa.
Yö ja päivä Marner Torontossa vs Vegasissa
Olishan tuo ollut hieno nähdä kun oman kylän poika noin suorittaisi nimenomaan kotona
Eiköhän tästäkin juuri nää että ne pelaajatkin on ihmisiä.
Varmasti henkisesti helpompaa pelata kun ei tuu tappouhkauksia, autoa ei varasteta ja kotiin ei tartte palkata vartijoita.
Noo, kyllä Marner oli Torontossa huomattavasti mainettaan parempi. Nyt toki on aivan fantastatinen.