Miksa
(Vedän kykyni mukaan!)
Maaliskuu 23, 2018, 7.56pm
1
Käsitellääs tätäkin. Näkyi ruudussa, mutta ei aiheuttanut jäähyä tai oikeastaan mitään. Oliko osoitettu KalPan pelaajalle vai jotain muuta?
Isompaa kuvaa olis hieno nähdä, koska ruudun lähetyksessä kuvattiin Nikoa niin läheltä, ettei siitä saanut oikein kokonaiskuvaa.
Mode-edit. Vaihdan otsikosta “kurkunleikkausliikkeen” “kyseenalaiseksi eleeksi”.
Mä pistän tähän viestiin kohta tästä videon.
https://giant.gfycat.com/BitterSarcasticFlounder.mp4
Oheistoiminnat ennen elettä näkee hyvin tuosta Domin torjuntavideosta:
“Emmää oikeen tiiä, mää oon tälläne tsekkiläine molari”
Korkeintaan 10min epäurheilijamainen käytös.
Asia on käsitelty.
Vai luuleeko täällä joku, että Niko aikoi oikeasti tappaa jonkun?
7 tykkäystä
Eikös Venäjän päävalmentaja, Oleg Znarok tehny taannoin MM kisoissa samanlaisen ja sai pelikiellon MM -finaaliin. Jos joku haluaa sen jälkikäteen lähettää Liusjärvelle, niin iha potentiaalinen pelikiellon paikka.
1 tykkäys
Ranari
Maaliskuu 23, 2018, 8.04pm
5
Mautonta touhua Tapparalta tämä Kuopion reissu kokonaisuudessaan. Avainpelaajat sekoilevat huolella.
Niko Mikkola keskity jatkossa syöttämään peliväline pelaajalle, jolla on samanvärinen paita. Älä syötä kaaliperhosta luistimiin, niin kuin toistuvasti teet, vaan anna avaus-syöttö lapaan.
Jos tarkoituksesi on purkaa kiekko omalta alueelta pois, niin lasiin ja ulos, lasiin ja ulos. Ei kaaliperhosta ränniin laitahyökkääjän huolehdittavaksi.
Ala pelaan!
10 tykkäystä
En mää muista ja Niko tarkoitti näyttää, että suu kiinni. Oli vaan käsi vahingossa liian alhaalla.
1 tykkäys
Eki
Maaliskuu 23, 2018, 8.05pm
7
Eikös se Niko viito tuossa kypärän remmistä vaan kun kukon kypärä lähtee päästä… Tuomari vieressä ja kuulee kyllä.
5 tykkäystä
Perhana olin just tehny tästä ton pätkän, mut muut kerkes tekeen.
Toi on aika rajamailla, et onko kurkunleikkausele vai onko vaan jotain muuta viestintää. Silti tulkittavissa kurkunleikkaukseksi.
Pee
(Kiitos 1965-2021 | Tampereen jäähalli)
Maaliskuu 23, 2018, 8.06pm
9
Saisi tosiaan tämä luolamiestouhu loppua ja keskittyminen takaisin pelaamiseen.
3 tykkäystä
Livenä näytti leikkausliikkeeltä, mutta nyt uudestaan nähtynä en saa sellaista tosta mitenkään…
10 tykkäystä
Miksa
(Vedän kykyni mukaan!)
Maaliskuu 23, 2018, 8.07pm
11
Itse mietin myös tuota ”suu kiinni” liikettä, mutta kamerassa näyttää pahasti kurkunleikkaamiselta
No ite en kyllä sanois tuota kurkunleikkaus eleeksi. Ei voi mitenkään verrata Znarokin tekemään eleeseen.
1 tykkäys
Juu samaa mieltä. Olis hyvä kuulla, et mitä Mikkola tossa sanoo. Olisko just siitä kypärän remmistä.
1 tykkäys
Labrys
Maaliskuu 23, 2018, 8.08pm
14
Niko näyttää, että sulla on jotain likaa tossa. Ei sen kummempaa.
2 tykkäystä
Rouhija
Maaliskuu 23, 2018, 8.08pm
15
Joo, eiköhän se jotain remmiä näytä tms.
1 tykkäys
Hande
Maaliskuu 23, 2018, 8.09pm
16
Älä ny, koppi täynnä kokeneita pudotussarjapelureita. Kyä ne tietää mitä pitää tehä voittojen eteen prklll…
Tapola
Maaliskuu 23, 2018, 8.09pm
17
Tosta kurkunleikkausliikkeet? #metoo ja sillee. Lähtee taas vähä limpusta nää syytteet mitä nykyää revitää kaikesta!
17 tykkäystä
Aivan selvästi näyttää että olen tätä myöden täynnä kalakukkoa.
7 tykkäystä
Tää on selkeä. Mutta tuomaritoiminta on kyllä huomioitava kokonaisuutena.
coly
Maaliskuu 23, 2018, 8.11pm
20
Ei tästä puutu enään kuin Rantakarin lopun taklauksesta video niin saadaan siitäkin pelikieltoa.
1 tykkäys