Niko Mikkolan kyseenalainen ele ottelussa KalPa-Tappara 23.3.2018

Käsitellääs tätäkin. Näkyi ruudussa, mutta ei aiheuttanut jäähyä tai oikeastaan mitään. Oliko osoitettu KalPan pelaajalle vai jotain muuta?

Isompaa kuvaa olis hieno nähdä, koska ruudun lähetyksessä kuvattiin Nikoa niin läheltä, ettei siitä saanut oikein kokonaiskuvaa.

Mode-edit. Vaihdan otsikosta “kurkunleikkausliikkeen” “kyseenalaiseksi eleeksi”.

Mä pistän tähän viestiin kohta tästä videon.

https://giant.gfycat.com/BitterSarcasticFlounder.mp4

Oheistoiminnat ennen elettä näkee hyvin tuosta Domin torjuntavideosta:

Korkeintaan 10min epäurheilijamainen käytös.

Asia on käsitelty.

Vai luuleeko täällä joku, että Niko aikoi oikeasti tappaa jonkun?

7 tykkäystä

Eikös Venäjän päävalmentaja, Oleg Znarok tehny taannoin MM kisoissa samanlaisen ja sai pelikiellon MM -finaaliin. Jos joku haluaa sen jälkikäteen lähettää Liusjärvelle, niin iha potentiaalinen pelikiellon paikka.

1 tykkäys

Mautonta touhua Tapparalta tämä Kuopion reissu kokonaisuudessaan. Avainpelaajat sekoilevat huolella.

Niko Mikkola keskity jatkossa syöttämään peliväline pelaajalle, jolla on samanvärinen paita. Älä syötä kaaliperhosta luistimiin, niin kuin toistuvasti teet, vaan anna avaus-syöttö lapaan.
Jos tarkoituksesi on purkaa kiekko omalta alueelta pois, niin lasiin ja ulos, lasiin ja ulos. Ei kaaliperhosta ränniin laitahyökkääjän huolehdittavaksi.
Ala pelaan!

10 tykkäystä

En mää muista ja Niko tarkoitti näyttää, että suu kiinni. Oli vaan käsi vahingossa liian alhaalla.

1 tykkäys

Eikös se Niko viito tuossa kypärän remmistä vaan kun kukon kypärä lähtee päästä… Tuomari vieressä ja kuulee kyllä.

5 tykkäystä

Perhana olin just tehny tästä ton pätkän, mut muut kerkes tekeen. :slight_smile:

Toi on aika rajamailla, et onko kurkunleikkausele vai onko vaan jotain muuta viestintää. Silti tulkittavissa kurkunleikkaukseksi.

Saisi tosiaan tämä luolamiestouhu loppua ja keskittyminen takaisin pelaamiseen.

3 tykkäystä

Livenä näytti leikkausliikkeeltä, mutta nyt uudestaan nähtynä en saa sellaista tosta mitenkään…

10 tykkäystä

Itse mietin myös tuota ”suu kiinni” liikettä, mutta kamerassa näyttää pahasti kurkunleikkaamiselta :smiley:

No ite en kyllä sanois tuota kurkunleikkaus eleeksi. Ei voi mitenkään verrata Znarokin tekemään eleeseen.

1 tykkäys

Juu samaa mieltä. Olis hyvä kuulla, et mitä Mikkola tossa sanoo. Olisko just siitä kypärän remmistä.

1 tykkäys

Niko näyttää, että sulla on jotain likaa tossa. Ei sen kummempaa.

2 tykkäystä

Joo, eiköhän se jotain remmiä näytä tms.

1 tykkäys

Älä ny, koppi täynnä kokeneita pudotussarjapelureita. Kyä ne tietää mitä pitää tehä voittojen eteen prklll…

Tosta kurkunleikkausliikkeet? #metoo ja sillee. Lähtee taas vähä limpusta nää syytteet mitä nykyää revitää kaikesta! :smiley:

17 tykkäystä

Aivan selvästi näyttää että olen tätä myöden täynnä kalakukkoa.:thinking:

7 tykkäystä

Tää on selkeä. Mutta tuomaritoiminta on kyllä huomioitava kokonaisuutena.

Ei tästä puutu enään kuin Rantakarin lopun taklauksesta video niin saadaan siitäkin pelikieltoa.

1 tykkäys