Niko Mikkolan kyseenalainen ele ottelussa KalPa-Tappara 23.3.2018

No se ei ois väärin ollu vaikka siitä olis jotain sanktiota tullutkin :joy:

Kurkunleikkaus liike? Ei saatana sentään mitä juttuja tänne ilmenee.

13 tykkäystä

Varmaan kuittailee remmistä ja parrasta. Yhtä kaikki, pelin tasoaan voisi Mikkola nostaa ja olemaan pelaamalla tyly äijä.

1 tykkäys

Naapurin trollit liikkeellä ja niitä joudutaan suvaitsemaan. Ei tuossa ole mitään kurkunleikkausliikkeitä, mutta käyhän tämä perjantai-illan viihteestä,

5 tykkäystä

@kissapeto Tästä ei kyllä saa mitään tappouhkausta tekemälläkään.

1 tykkäys

Minä muuten tyhmyyttäni avasin tän ketjun. Enkä ainakaan tarkoituksella ole trolli, muuten kuin ehkä ulkonäöltä.

Mutta hyvä että tuli selväks tää homma. Turha ketju ja turha ylilyönti avata tällainen.

Nyt odottaaan paljon kurinpito sulle antaa. Älä nyt kuitenkaan ala Santeri Lukaksi. :wink:

1 tykkäys

Mun aiempi viesti:

Tän pelin kurinpitoon liittyen: Niko Mikkola teki yhden maalineduspainin jälkeen kurkunleikkausliikkeeksi tulkitsettavan liikkeen KalPan pelaajien suuntaan. Tämä tulkittiin toisin, vai jäikö huomiotta?

En oo suoranaisesti väittänyt et Mikkola olis tehnyt mitään. Oon sanonu et näytti kurkunleikkausliikkeeltä.

Myöhemminhän mää oon tässäkin ketjussa sanonut et kypärän hihnaa se osotti.

8 tykkäystä

Valitettavasti en nähnyt noita kommentteja otteluseurannassa. Ihan itse näin eleen, tulkitsin väärin ja avasin ketjun. Avasin siksi, ettei väärässä kerjussa puhuta tästä.

En pysty laittamaan tätä @Kissapeto syyksi edes telepatian tasolla.

4 tykkäystä

Voi harmitus, kun käsitellään joku tilanne yhteisesti ja katsotaan tilanne uudelleen.

Kylähän toi ele on vaan tommonen, että näyttää kaverille mihin kohtaan jäi sinappia lihiksen jälkeen.

1 tykkäys

Ketju suljettiin automaattisesti 10 minuutin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.

Mennyt kurkunleikkaus kurinpitoon? Ketju jo kiinni. Kaveri ainakin väitti näin.

KalPan toimittajan mukaan meni Haapalan kanssa joo. Mutta Kantolan ei.

1 tykkäys

Linkkiä?

Edit: Juha Koljonen siis Savonalueen toimittaja, on hyvin perillä KalPasta.

1 tykkäys

Joopa joo! Jos Haapala ja Mikkola saavat pelikieltoa on homma selvä! Tappara vie koko sarjan, saisivat pojat sellaisen virtapiikin noista naurettavuuksista, että kalpalaiset kalpenisivat

1 tykkäys

Tekee kyllä mieli itkeä näiden kuopiolaisten kanssa. Hyvä joukkue, jonka ei tarvitsisi mennä tähän pelleilyyn mukaan ja taas samanlainen show kuin viime vuonna.

Joudun ehkä kohta harkitsemaan arvostustani uudestaan.

Ja kurinpito: miten hitossa noilta muilta pääsee läpi ihan mitä sattuu playoffseissa. Jos on Tappara niin jokainen tuomitaan. Toki tilanne ei oo kovin objektiivinen, mutta siltä se tuntuu.

No, loppuottelussa ns.vääryydet menee sitten niin, ettei Tappara kärsi. Voi sitä porun määrää taas vastustajan ja median taholta. “Korkea maila. jonka ansiosta tuli voittomaali”, “väärä vaihto, jota ei tuomittu”, “kyllä varmana tuli tasoitus ennen peliajan loppua” jne.