Niko Mikkolan kyseenalainen ele ottelussa KalPa-Tappara 23.3.2018

Tästä nyt ei kyseenalaista elettä saa mitenkään päin katsottuna.

Oletko katsonut tuo klipin? Olen monen palstalaisen kanssa siitä samaa mieltä,että aina ei mene nallekarkit tasan siinä,että mitkä tilanteet menevät eteenpäin tottakai Haapalan teko oli tyhmä.Ja Kantolalle olisi voinut antaa isomman rangaistuksen.Onkohan Nikoa ärsytetty ja siksi esittänyt tuollaisen käsiliikkeen.Mennään eteenpäin ja tänään on jo peli.

Mua naurattais tääkin kurinpitoperseily jos oltais voitettu eilinen peli. Nyt vaan pistää vituttamaan ankarasti että joku on laittanut tällaisen eteenpäin, mutta Kantolan yritys halvaannuttaa Olympia-Lehtonen vaan jotenkin sattuu unohtumaan. Tänään raivolla 4-0 tauluun. Pakko.

6 tykkäystä

Mikkola pelaa tänään.

Olisi ollut erikoista, jos kypärän remmin kiinnipitämisen huomauttamisesta jaettaisiin pelikieltoa.

8 tykkäystä

Ei tuosta kyllä millään mitään kurkunleikkauseleitä saa. Livenä näytti pahemmalta kuin näin jälkikäteen katseltuna. Joku siellä kuvan ulkopuolelta kysyy Mikkolalta, että minkä mittainen parta Laineella on? Ja Mikkolahan kohteliaana kaverina vastaa ja näyttää, että näille vaihein se on :slight_smile:

3 tykkäystä

Kyllä näistä mun mielestä on ihan ok avata ketju, ei se tarkoita että avaaja olisi asiasta mieltä puoleen tai toiseen. Vaan siksi että nytkin jos joku olisi itsekseen ilman uusintoja tai hidastuksia jäänyt ajattelemaan että oliko tappouhkaus niin ketjun luettuaan ymmärtää ettei ollut.

1 tykkäys

Kun näin tämän topicin, en vaivautunut edes avaamaan sitä, koska luulin että tuo on ihan LÄPPÄ.
Ei ollutkaan, se meni videotuomarille ihan oikeasti. Ei saatana, mitä pelleilyä tämä oikein on. Kyllä tässä usko kasvaa tuohon organisaatioon taas neliöjuurella. Hyvää päivää ja morjens !

4 tykkäystä

Oululainen freelancer-toimittaja, joka todistettavasti täällä käy vilkuilemassa, ihmettelee. Ottaisi asioista selvää, tai edes katsoisi tilanteen. Motiiveja tuskin tarvitsee arvailla.

Eikö se kyselly onko kaverilla poskilla jotain? Sellasen kuvan minä sain livetilanteesta.

Ei minua sinänsä haittaa, että tällaiset vähän kaukaa haetut, epäselvät ja kontekstista irroitetut heiluttelut tutkitaan. Mutta. Miten Kantolan kohellusta ei jakseta tutkia? Siitä kun Lehtonen olisi loukkaantunut niin 2-3 peliä kieltoa olisi ihan varmasti tullut. Mitkä ne proriteetit on?

1 tykkäys

Twittersitä bongattua “Päävideotuomari tutki otteluvalvojan pyynnöstä #KalPa#Tappara-ottelusta tilanteen, jossa Tapparan Niko Mikkola näyttää ”kurkunleikkausliikettä”. Tilanne ei etene #Liiga’n kurinpitodelegaation käsittelyyn.”

3 tykkäystä

Ketju suljettiin automaattisesti 30 minuutin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.

Mikkola palaa jutussa kurkunleikkauseleeseen,joka oli ihan jotain muuta.

https://www.aamulehti.fi/urheilu/tapparan-niko-mikkola-sai-vastaansa-entiset-pelikaverit-tunnen-kylla-kapasen-samin-kuviot-200839386/

1 tykkäys

Mikkola olisi halunnut hanskata viime vuoden joukkuekaveria vastaan.

– Muistan tapauksen selkeästi. Minulla oli kontakti Mikael Seppälän kanssa ja Santeri Lukka, hyvä pelikaveri muuten, huomautti jotain. En suinkaan näyttänyt mitään kurkunleikkaamista, vaan sitä, että Lukka ottaisi kypärän leukahihnan irti, jotta päästäisiin koittamaan. Some sitten alkoi elää omaa elämäänsä ja tapaus sai turhan suuret puitteet, muistelee Mikkola.

9 tykkäystä