Niko Ojamäki

Ojamäki hakee varmasti rahakasta sopparia maailmanmestari- sekä 20 maalin mies statuksella. Vähän veikkasin, että Tappara on ilmoittanut agentille, ettei maksa vaadittua palkkapyyntöä ja Ojis haluaa nyt jättää takaportin Tapparaan auki, jos jääkin musta pekka käteen.

5 tykkäystä

Onkos Ojamäen tilanteesta kellään mitään uutta tietoa?

3 tykkäystä

Toivottavasti lähtee muualle kuin jää tänne isolla palkalla, kuitenkin peliaikaa sai todella paljon ja pelasi todella epätasaisesti… Sillon kun pelaa hyvin niin on myös todella hyvä.
Uskon että maisemanvaihto tekisi Ojamäelle itsellekin hyvää.

4 tykkäystä
8 tykkäystä

Meni sitten kaverinsa (Jarno Kärki) mukaan. Olen vähän pettynyt tähän Ojamäen ratkaisuun, mutta toivottavasti mies itse tietää mitä haluaa.

18 tykkäystä

“Käymme yhdessä ain”. :wink: Pata kaipas ässää tai päinvastoin. Miten sen ottaa, mutta jokin lanka tätä kaksikkoa tuntuu yhdistävän. Katsotaan nyt millaista jälkeä siellä Ruotsin maalla syntyy. Ei ainakaan Kärki lähtenyt heti paluukuljetuksessa takaisin.

3 tykkäystä

Ojamäen kommentteja:

– En ole ikinä pelannut Suomen ulkopuolella, joten odotan innolla Ruotsiin tulemista, Ojamäki kommentoi seuran tiedotteessa.

– Juttelin vähän ”Japille” ja aion jutella lisää ensi viikolla. Keskustelu Niklaksen kanssa oli hyvä ja katsoin internetistä Linköpingin kaupunkia ja tykkäsin siitä, mitä näin, Ojamäki kertoi.

– Tykkään todella tehdä maaleja. Olen nopea luistelija ja tykkään tehdä paljon töitä jäällä.

2 tykkäystä

Raju menetys? Onpahan taas otsikko.

11 tykkäystä

Kultaleijona tympäsee ihan yhtä paljon.

1 tykkäys

Ojamäki on lähtijöistä se helpoiten korvattavissa. Mun mielestä.

E: Vaikka loistava pelimies onkin, mutta ei mahdoton korvattava.

2 tykkäystä

Parhaimmillaan Ojis on ihan kurko ja satavarma SHL-menestyjä. Harmittavasti tätä tasoa ei saatu Tapparassa edes puolta kaudesta tai Tappara-ajasta. 50 runkosarjamaalia kolmeen kauteen on hieno saavutus, ei siinä mitään. Kaikesta huolimatta päällimmäisenä fiilis, että piippuun jäi. Kauden keskeytys toki alleviivaa sitä. Uskon, että Ojis kasvoi täällä, ja se on varmaan tärkeintä.

25 tykkäystä

Kiitoksia Ojamäelle näistä vuosista! Hieno pelimies jolla oli mukava pilke silmäkulmassa. Tosissaan, muttei vakavissaan. Vähä jää ikävä miestä, mutta tätä tää kiekko on.

11 tykkäystä

Juu-u, kiitoksia Ojamäelle näistä vuosista ja kaikkea hyvää jatkoon. Oli alivoimalla hyvä kaveri ja kehittyi ainakin omasta mielstäni muutenkin pelaajana Tapparassa. Varmasti siirto ulkomaille tekee miehelle ihan hyvää.

12 tykkäystä

Ehdottomasti hyvä, että haasteita on edessä. Tapparassa paljon odotuksia ja kohtuullinen suoritus. Mutta selvästi uusi vaihe on hyödyllinen. Joukkueen kannalta jännä, sellainen jokeri. Ehkä.

1 tykkäys

Vaikka Ojamäen pelaamiseen monesti jäikin kaipaamaan sitä viimeistä kiimaa ja “perkelettä”, niin onhan hän kuitenkin huonoimpanakin päivänä todella kurinalainen ja fiksu pelaaja. Omissa ei soi turhan usein, ja kakkosia ei ota. Tervetuloa takaisin any day.

13 tykkäystä

Jännä tämä Ojiksen tarina Tapparassa. Tuntuu että pelaaja sai paljon enemmän seuralta, kuin mitä seura pelaajalta. Toisaalta kai nämä tarinat maksavat korkojen kera itsensä takaisin kun muut lupaavat pelaajat seuraavat esimerkkiä ja hakevat täältä steppiä eteenpäin.

Kaikesta huolimatta pidin Niko Ojamäestä pelaajana ja toivotan kaikkea hyvää jatkoon.

3 tykkäystä

Ojamäki on hyvä pelaaja liigaan, mutta MM kulta status jne, niin hinta on kyllä erittäin kova saatuun vastineeseen nähden… Itse olen jopa tyytyväinen ettei jatkoa käsittääkseni tosissaan edes tarjottu… Paljon pienemmällä liksalla saa lähes/yhtä hyvän pelaajan…

6 tykkäystä

Kiitos Ojikselle vuosista Tapparassa, ei kirpase koska on korvattavissa, Calle hoitaa.

1 tykkäys

Vähän vaisu kuva jäi. Semmoinen ihan ok. Jotenkin kovissa peleissä varsinkin jäi piippuun.

Mutta kehittyi takuulla Tapparassa. Että hänen kannaltaan hyvä.

Paljonko oli ojiksen liksa?

2 tykkäystä