“Heleniuksen, 39, dopingkohun aiheuttanut aine onkin rintasyöpälääke klomifeeni” jos hällä onkin rintasyöpä.
Ja sitten liuta selittelyjä tyyliin “Martti Vainio.”
Uskoo ken tahtoo, minä en. Harmi, ku loppumetreillä pilasi maineensa.
“Heleniuksen, 39, dopingkohun aiheuttanut aine onkin rintasyöpälääke klomifeeni” jos hällä onkin rintasyöpä.
Ja sitten liuta selittelyjä tyyliin “Martti Vainio.”
Uskoo ken tahtoo, minä en. Harmi, ku loppumetreillä pilasi maineensa.
Jos se oli taas Talonmies Alpo Nyrönen joka kokkasi Robbanille liian vahvaa kananrintafilettä?
Tai sitten Helenius puhui vain sitä kuuluisaa paskaa
Jos Robbe puhui paskaa, niin nyt olis helvetin hyvä aika tulla se myöntämään. Jäisi jotain arvostusta edes.
Mä itse kyllä uskon sitä, noi on aika herkillä noi testit ja noin voi varmasti käydä.
Eli ruokavaliolla tulee elimistöön jostakin rintasyöpälääkettä klomifeenia, joka lisää miehellä testosteroonin määrää?
Uskoo ken tahtoo
Kuulostaa lähes yhtä uskottavalta kuin Johaugin huulirasva
Noissa se mittari värähtää niin järkyttävän helposti että jossain lisäravinteessa vähän jotain jäämiä ja se on sillä selvä.
Ei tuo tee mitään järkeä että se olis sitä vetänyt ja lähtenyt vapaaehtoiseen doping testiin, täysi idioottihan siinä pitää olla.
Paljon on kaveri syönyt kananmunia
Sorry, bullshit kunnes toisin todistetaan
Taisi kuule käry käydä
Nää on näitä, ei mitään. Kunnioitan sun mielipidettäsi mutta mä en itse silti usko tuohon
Mä en vaan näe tuossa yhtään mitään järkeä miksi se olis ton tehnyt.
Matsi tuli puskista.
Iso raha houkutti.
Ehkä jään kiinni, ehkä en.
Testosterooni - anabolinen hormoni jolla suora vaikutus voimaharjoitteluun ja tasoihin
Voi toki olla, että löytyy luonnollinen selitys, mutta itse en siihen usko
Siis tuon tarkoitushan on testojen käytön piilottelu jos sitä käytettäisiin varsinkin niillä pitoisuuksilla mitä Robelta löytyi.
Ja kuittaan nyt nämä kaikki sillä että pysyn mielipiteessäni.
En näe syytä vielä muuttaa, katson homman ainakin loppuun. Ei olisi todellakaan ensimmäinen kerta kun joku lisäravinne sisältää vääriää aineita, käsittääkseni noita ei vielä ole rajattu pois ja enala heittää bussin alle siis tässä vaiheessa vaan katson homman loppuun. Koko ura tullut seurattua, seurataan nyt vielä tämäkin.
Olisi kyllä iso sääli jos oikeasti olisi vetänyt.
Itseäni vain ihmetyttää miten rintasyöpään ja lapsettomuushoitoihin käytettävää ainetta on päätynyt nyrkkeilijän kroppaan
Toivottavasti olen väärässä, mutta veikkaan Robbanin nyrkkeilyuran päättyneen tähän
Jenkeissä on ollut noita että lisäravinteesta on todistetusti löytynyt mitä ihmeellisimpiä aineita millä on yritetty myydä tuotetta paremmin. MMA:ssa ainakin yksi, nimiä en nyt muista vaan millään. Nyrkkeilyssä on ollut ainakin yksi myös.
Ei sillä, vaikka todistettiin että lisäravinne oli syyllinen niin pannat pysyi, eli ei sitä näillä kumota vaikka ehkä vähän mainetta siistiikin.
Tästä olen 100% samaa mieltä, kävi miten kävi se oli siinä. Tulee jo ikä kovaa vauhtia vastaan ja oikeasti ihan hyvä niin, en näe enää mitään järkeä rikkoa päätään tuon enempää journeymanina maailmalla.
Nämä kananmuna ja muut selitykset on aina tosi noloja. En tiedä ketä ne luulee uskovan.
Lentokonehäirikkö haluaa rahaa Mike Tysonilta.
No pistein kumminkin…
Ruotsin pojalla ei ollut mitään palaa Joshuaa vastaan.
Jaahas,et tämmöistä sitten!
Ammattinyrkkeilijä ja tubettajatähti Jake Paul, 27, julkaisi jymyuutisen torstaina. Paul kohtaa nyrkkeilylegenda Mike Tysonin, 57, heinäkuussa.
Ottelu käydään 20. heinäkuuta Arlingtonin AT&T-stadionilla, Texasissa. Kyseessä on NFL-suurseura Dallas Cowboysin kotiareena. Myös Tyson vahvisti ottelun Instagram-tilillään.
Ottelusta odotetaan spektaakkelia. Otteluillan näyttää suoratoistojätti Netflix.
Olipas tyrmäys Joshua - Ngannoussa. En muista tommosta pommia hetkeen.
Ei nuo samaan kehään kuuluneet, täysi mismatch.
Toivottavasti Tyson vielä vanhoilla päivillään nukuttaa tämän rasittavan juipin nopiasti.