Urheilucastin “vaikea olla nöyrä jos on aina paras” -t-paita on lähellä tilausta
Mä tilasin just Urheilucastin"Niin paljon pokaaleita että voidaan Ilveksellekin lainata yhtä" t-paidan😀
Tilatkaa nyt ennemmin Tapparan tuotteita, kuin tuon BetsiEskon, joka ollut 2013 Ässien vankkureissa ja noin joka kevät HIFK:n. Rahastaa vaan Tapparalla nyt.
Tätä vaimoa ei kannata vaihtaa.
Pahoittelut kuvasta etukäteen, en keksinyt parempaa tapaa linkata.
Nyt kun seura ei ole tästä ottanut kiinni niin mietin itsekseni, että olisikohan täällä kiinnostuneita ihmisiä hankkimaan tämmöstä kasuaalia Savinainen 59:59 -hupparia, jos jostain saisi hankittua hyvälaatuisena ja järkihintaan? Ajankuluksi tein tämmösen, missä rintaan brodeerattu vain Savinainen 59:59 Tietäjät tietää -huppari ilman ylimääräisiä juttuja.
Esimerkissä Savinainen 59:59 brodeerattu rintaan:
Tuli vastaan tälläinen! Komia on!
Itse en tätä tehnyt, mutta suunnittelin ja taiteilija toteutti, huomatkaa teksti: IHANAA SAATANA!! Jännästi eri valossa näyttää siltä, että on valkoinen ja sininen pelipaita vaikka kyseessä on sama taideteos.
Todella upea!!
Jep. Kuvat eivät kerro koko totuutta tuossa.
Hieno kapistus joka voisi olla ihan oikea Tapparan fanituote.
Tälläinen kakskeppinen tuli kesällä tehtyä/hankittua, en tiedä miten mutta tuli vähän isompi kun piti, eli tais olla 90x70 tai 100x80. Ainakin näkyy hallilla jos ottaa mukaan. Onneks säily kumminkin noissa rajoissa ettei menny yli 100x100.
Jokapeliin en läheskään pääse ja en varmaan käyttäisikään, mutta tulipahan tehtyä ilmeisesti saa johonkin SO:n säilöön että muutkin voi käyttää?
Tuo on aivan älyttömän hieno kyllä, juuri tämän tyyppistä visuaalista kuvastoa olenkin toivonut katsomoon lisää nähtäville. Todella isot propsit sinulle tuon tekemisestä!
Hienohan tuo on muuten, mutta asia mitä olen jo pidempään ihmetellyt, niin miksi näihin kannustuslippuihin pitää tuoppia tunkea?
Vie tyylikkyyttä pois muuten hienosta kannustusvälineestä.
Jonkunlainen imagokysymys taitaa olla tuopit ja kasvojen peittäminen. Itse en kanssa tykkää mutta hienon näköinen joka tapauksessa.
Kyllähän kisajuoma nyt kannatukseen kuuluu.
Pitäähän kärppälandiassa näkyä pyörää myöten, ketä kannustaa. Eli kesällä Scott kävi hiekkamyrskyssä. Sen jälkeen uusi väri ja tarrat pintaan.
Yksi Ilves-tuotekin tänne. Jotain kultaista sitten vuoden 1985
Kiitos @totaka86 nyt roikkuu mestaruusviirit katossa vielä ku saisi jäädytetyt paidat jostain hommattua, niin olisi jepa.
Ps HIFKin huivi on siitä syystä, että tarkoitus on kiertää kaikki vieraspaikkakunnat ja lipunoston lisäksi tukea ostamalla kaikkien joukkueiden fanihuivit.