Omavalmisteiset fanituotteet

14 tykkäystä

Kohta loppuu verholaudasta tila noille mestaruustarroille…:smile:

8 tykkäystä

Olisihan nekin, laittelen sulle YV:tä. :smile:

1 tykkäys

Olisiko mahdollisuus saada myös?

Laitoin chatin kautta. Töissä olisi myös word ja PDF tiedostona nuo samalla tavalla, mutta nyt kun on sairaslomalla niin en niitä saa.

2 tykkäystä

Ihanaa, kiitos! Sit vaan kun aikaa on!

Laitoit vai laitat? Ei siis oo viel tullu. Mutta tosi kiitollinen olen!

Se chat on tavannut toimia melko epäluotettavasti, yv parempi.

1 tykkäys

Laitoin yv:nä sekä chattina. :smile:

1 tykkäys

Nonni, maanantaina tulostukseen ja sit tohon alle roikkumaan.

Tänään kun noi viirit laitoin niin Opus soi repeatilla

4 tykkäystä

CNC-harjoittelua pyökkiliimapuulevyyn ja Osmon kirkasvahaa niskaan. Koko 470x670.
Edit. Valkkasin tarkoituksella hieman pintavikaisen levyn kappaleen, niin ei näytä “kaupasta ostetulta”.

48 tykkäystä

CNC on kyl kätevä näihinkin osaavissa käsissä!:+1:

1 tykkäys

Fanituote jonkalaiseen tyylikkyyteen ei Fan Shopin tuotteet kykene.

Ps : Kai muistit takapuolelle kaivertaa “Tappara Ice Hockey Team Tampere”

1 tykkäys

Ei huono idea. pvm+oma nimi tuli laitettua polttokynällä, jos helpottaisi joskus myöhemmin arkeologien työtä. :grin:

1 tykkäys

Ei ole tilaa enää ku yhdelle vuosileimalle… joudut tekemään uuden tai jatkamaan jollain tavalla!

1 tykkäys

Jep, tehdään sitten 10 vuoden päästä uusi, jos tarvii lisätä merkintöjä. :blush:

2 tykkäystä

Viime kaudella tuli sen verran pokaaleja, etteivät ne kaikki olisi mahtuneet pikkuvaapun kylkeen, vaan piti kyhätä mestaruusjerkki. Vaihteeksi siis hauen jötkäleille jotain purtavaa. Mestaruussaunasta tämä myöhästyi, muttei sentään koko kaudesta.

66 tykkäystä

Jos tällä saa ns. isoa kalaa niin voisit viedä vaikka lahjaksi Arolle ja Tuomenoksalle :cowboy_hat_face:

7 tykkäystä

En tiedä teistä, mutta minulle tästä uskomattoman upeasta Jin Meyersonin teoksesta tulee mieleen eräs joukkue. Olisin ostanut, mutta ei ollut lompakossa sataatuhatta euroa ylimääräistä juuri nyt. Teoksella kokoa lähes 2x2m.

2 tykkäystä

Työkaveri teki mulle tälläsen!

37 tykkäystä