Omavalmisteiset fanituotteet

:+1: :tappara:

8 tykkäystä

Savitaulu täytynee viedä fc- toimistolle

15 tykkäystä

Samanlainen tulossa mut vasta aloitettu aika hieno toi et on jätetty ns. Keskeneräiseksi eikä poran jälkiä o hävitetty

Näyttää että olis poralla tehty mutta on taltalla tehty. Alusta loppuun käsin tehty.

3 tykkäystä

Okei no se tekee tosta vie hienomman ja nyt kun katsoin tarkemmin kunnolla niin tosiaan talttaa on käytetty näytti kuvassa eka siltä et poralla

Olen kiinnostunut jos joku tuollaisia teettää.

12 tykkäystä

Ko.paita mustana Riken karjuvalla naamalla ja mainitulla tekstillä. Saa olla myös pieni Tappara-logo jossain taustalla. Lupaan ostaa. Paidan tuotot mielellään Riken sakkokassaan.

3 tykkäystä
  • Julkisuuden henkilön kuvaa ei saa käyttää tuotteessa ilman tämän suostumusta.
  • Eikä Tapparan sivuilta tai muista medioista napattua kuvaa.

Siksi Urheilucast tekee feikkifanituotteensa, ilman kuvia tai brändielementtejä, vain värejä mukaillen.

Minä tosiaan olen tämmöistä tuotetta jo kehitellyt, mutta niinkuin @ljpp sanoi, laitonta käyttää hänestä kuvaa, joten mietin kuvan tilalle jotain muuta, esim joku ankka tappara puku päällä tai vastaavaa, ideat ovat tervetulleita.

Entä jos kuva ei ole ns.aito? Esim.joku AI-muokattu/tekemä josta selvästi näkee kenestä kyse? Ja hyvä olisi jos kuvasta välittyisi nimenomaan tekstin mukainen tunne esim. https://img.blick.ch/incoming/16343423-v7-20210122210326446.jpg?imwidth=2000&ratio=16_9&x=12&y=102&width=4414&height=2485

Joku lakia enemmän tunteva voi varmaan vastata tähän, itse en uskalla tehdä vastaavaa enne kuin tiedän että tämä on laillista, kuin aiemmin sanoin, mietin korvaavaa kuvaa

Eiköhän nyt vaan unohdeta tämä ehdotus, jota ljpp:kään tuskin kovin vakavissaan ideoi. KEJY-paitaprojekti oli hieno, siinä oli ajankohtaista sanomaa positiivisella tyylillä höystettynä. Tässäkin ajankohtaisuus toteutuu, mutta muuten ei sovi ollenkaan. Vaikka sinällään Grönborgin palautteen hyväksyn erittäin helposti ja tunteen näyttämisen myös.

Kyllä minä aattelin tuosta ainakin itselleni paidan teettää, Grönborgin naamalla tai ilman

1 tykkäys

Omaan käyttöön saa mielestäni tehdä, kaupallinen toiminta sitten asua erikseen.

1 tykkäys

Kyselin asiasta Aki Hautamäeltä ja vastaus oli positiivinen! Sain luvan käyttää Gronbörgin kuvaa paidassa, kunhan kuvan haltijalta saan vielä luvan. Saan yksityiseen käyttöön mutta en kaupalliseen käyttöön eli jälleenmyyntiin.

5 tykkäystä

Update: Paita tilattu :muscle:t2: Laitan kuvaa kun saapuu, pitäisi tulla ennen turun matkaa :+1:t2:

Vähän huono kuva ja paita pitää vielä silittää mutta hyvä tuli :+1:t2:

52 tykkäystä

Vaimo sai valmiiksi virkkaamansa Tappara viltin/torkkupeiton joka menee hänen siskolleen lahjukseksi. Pakkohan tuo on tännekin näytille saada! Jokunen päivä ja yökin mennyt kissan avustamana tietenkin.

57 tykkäystä

Toivottavasti sisko ei lue palstaa…ja jos lukee, niin on asiasta tietoinen. Todella komea on ja pirummoinen työ tuossa on taatusti ollut. Iso peukku Mikulta!

3 tykkäystä

Tälläisen sain edesmenneeltä ystävältäni 30v lahjaksi. Jouduin laittaan tuollaiset karut viisarit ku putosi seinältä. Ei mikään köykänen rakennelma. Hieno vekki lattiassa🙈 Jostain kun löytäisi jotkut asiaan sopivat viisarit.

28 tykkäystä