Tuohon vielä vapa, jossa on Leinosen kuva. Tulisi vain isoja kaloja.
Jäis ilo lyhyeks kun kateelliset kanssakalastajat hoitelis pitkälle sairaalalomalle…
Paitoja teetin…
Mia Eloranta välittää tällaisia Tappara-koruja hintaan 75 €. Tuotot menevät Tappara 2003 Kanadan matkaan. Miaan voi olla yhteydessä hänen Facebook sivujen kautta.
Luin ensin että korurasiassa lukee “Dynastiakoru”
Mistä tämän myyjän saa kiinni? Ei mulla oo näitä fb juttui.
Mulla on kyllä näitä fb-juttuja, mutta en silti halunnut ottaa kaikkiin sieltä löytämiini Mia Elorantoihin(5 kpl, joista 2 kpl kylläkin todennäköisimpiä) yhteyttä.
Olisiko Messi mahdollista saada infoa, mitä kautta löytyisi oikea Mia? Onko hän jossakin ryhmässä mainostanut asiaa?
MV-varuste hype -ryhmässä mainosti. Profiilikuvassa Ilves-kehykset.
Paljon kiitoksia!
En olisi kaikista vaihtoehdoista kyllä tajunnut kääntyä Ilves-kehyksisen Mian puoleen.
Raha ei haise.
Jääkiekkointoilija todennäköisesti myy jääkiekkoaiheisia juttuja. Hienoja ovat.
Tappara-päivässä ostin halkotelineen ja samassa pöydässä oli noita koruja. Aika suolaset hinnat, mutta hintasokeus iskee välillä, kun kyse on Tapparasta.
Saako joku tänne korun myyjän yhteystiedot laitettua? Voisin yhden laittaa meneen Islantiin lahjaksi.
MInä kysyn, venaa
Laitoin puhelinnumerokyselyn menemään.
Nyt on minulla puhelinnumero. Koruja on tällä hetkellä pieni erä. Tilaa hän lisää, jos tarvetta tulee. Pojat lähtee reissuun joukukuussa.
YV:tä tulemaan. Desperadolle ja Jarkille lähti jo viesti
Homma kuosissa,koru tilattu.
Mikä on toimitusaika? Jos saan tämän kuun aikana käsiini, niin otan kolme.
Itse VOIsin (joo oli huono ) ottaa kaksi kpl. Mistäs näitä saisi haettua/tilattua?
Otan kyllä pari kappaletta,miten edetään? Siis voiveitsien kanssa…
MInulta tosiaan saa yhteystiedon Mialle. Hyvään tarkoitukseen menee toki.
Kaveri löysi mulle Hakaniemen UFFilta sinioranssin Adidaksen verkkatakin, johon joku on omakätisesti ommellut pienen Tappara-logon (siis kangasmerkin) rintaan. Vähän kököltähän se näyttää, mutta ajatus on tärkein. Viitsiikö pitää sellaisenaan vai paraneeko vaan ottaa ratkoja käteen?