Itse antaisin olla.
Sain siskoltani uudet villasukat
Noilla passaa illan paikallispeliä pikku hönössä kattoa
Luet mua kuin Jutin uutta kirjaa
Tää nyt ei taida virallinen fanituote olla mutta ehkäpä asiaa saa täällä kysyä. Eli tietääköhän joku mistä näitä Tappara-puukoreja voisi ostaa/kuka näitä tekee?
Joskus olen bongannut tällaisen jonkun pihapiiristä ja vahva mielikuva olisi että joskus joku junnujoukkue(?) olisi myynyt näitä jossain Prisman/Cittarin aulassa.
Siirsin viestsi tänne. Ketjun alussa mainittu että tori.fi kautta on joku ostanut. Myyjää ei mainittu.
Joo junnut noita myi, löytyy.
Työkaverin kanssa tehty tälläinen “kahvipöytä” 20mm paksusta levystä. Päällä on Tapparan logotarra jota saa fan-shopista. Korkeus on 60cm.
Mun mielestä hyllyt pitää olla oman lempiseuran väreissä!
Eket sarjasta sai tehtyä mieleisen.
Sony on lanseerannut PS4-konsolille Tapparan tuplan kunniaksi sinioranssin ohjaimen.
Kuvassa tuo näyttää enemmän violetilta, mutta kädessä näyttäisi taittuvan jonkin verran tummansiniseen omissa silmissä.
Meni vaikeaksi siirtää tämä johonkin muuhun ketjuun. Tämä kun ei ole Tapparan fanituote, joten jäljelle jäi “minkä fanituotteen haluaisit” tai “omavalmisteiset fanituotteet”. Päädyin jälkimmäiseen, koska Microsoftilta löytyy vielä parempi mahdollisuus luoda kunnon väriyhdistelmällä hieno ohjain:
https://controllers.xbox.com/fi-fi/customize?instanceid=f7376e7f-6e71-4c84-a30b-fc4e70641e19
Pitkään ollut mielessä, että tuolta tilaisi sini-oranssin ohjaimen.
Esim. (tosin aika karkkiseksi menee värimaailma – ehkä sittenkin oranssilla pohjalla?):
Tähän voi muuten ottaa oman kaiverruksenkin (max. 16 merkkiä).
Arvoin kanssa noiden kolmen ketjuvaihtoehdon välillä, mutta mönkään meni.
Tuli vähän pyöriteltyä tuota Xboxin ohjainta ja Tapparan vierasvärityksellä siitä sai ihan ookoo oloisen. Tuo rungon sininen on niin kuin sanoit aika karkkinen. Kaiverruksella vielä Hämeen kaivin tai Terveystalo tuohon alaosaan, niin saa Mikki stamp of approvalin.
Komee! Tällästä ideaa olis hieno nähdä fanishopin puolellakin. Okei, onhan tää varmaan vähän kärjistetty asia painattaa virallisesti, mutta tosta vois hyvin lähtee soveltamaan ajatusta ‘Tappara ice hockey’ -lauseen tilalle.
Sun pitää ostaa isompi pöytä.
Aliexpress:in kautta teetin itselle kännykän kuoren itselle, suht tyylikäs tuli . Sinne piti lähettää kuva ja siitä tekivät sen.
Tällainen on menossa huomenna johonkin Turkulaiseen kotiin, saa nähdä tuleeko palautetta.
PS. Muistakaa varata karkkia virpojille!
Aika komea. Hommasin uuden luurin joka ei ole noita Iphoneita yms… nii varmaa pitää kans tollasta käyttää
Teetin https://fi.lastu.co kautta tämmöiset kuoret luuriin. Omaa silmää miellyttää kovasti!
Edit. Hinta taisi olla 25€ + logo 5€.