Omavalmisteiset fanituotteet

No nyt! Pitääkö se oma kuva olla valmiiksi tuon värisenä vai tuleeko se automaattisesti?

1 tykkäys

Laitoin liittenä tämän profiilikuvani ja tollanen tuli. Eli kaivertavat/polttavat/taikovat sen tuon värisenä pintaan.

5 tykkäystä

Oli yksi vanhako pyyhe ja kahvipöydän levy. Mitä niillä tehdä? No sängynpäädyn! Tietysti!

![IMG_20180417_174706|666x500]
(upload://lYXnSi6KDv4YXIHB9BjjMOT0Bnh.jpg)
Paria nurkkaa täytyy vielä vähän korjata. Ja ledinauha oli vielä laittaa tohon, mutta täytyy katsoa sitä vielä. Se on mulla tossa, mutta katotaan…

26 tykkäystä

Vaimo on tehnyt tuommoisen sänkykoristeen tietysti niissä väreissä kun sydän jyskyttää!

29 tykkäystä

Satunnaisella nettisurffailulla löytyi jonkun blogista kuva omavalmisteisesta hopeakorusta - ihan komea:

5 tykkäystä

Tein maalasin puutarhatontun:

59 tykkäystä

Hieno puutarhatonttu. Samalla huomaan, että olen näemmä joskus parkkeerannut autoni teidän puutarhaan.

24 tykkäystä

#MeidänPuutarha

25 tykkäystä

35 tykkäystä

Jokaiseen Tappara-kotiin kuuluu ylijohtajan kuva. Näin myös meillä. Nimittäin Mikki-spraymaali–stensilityö n. 47 x 57 cm kokoisissa, kultaisissa ovaalikehyksissä.

89 tykkäystä

Sano hintasi?

3 tykkäystä

No, paljon sulla on rahaa? Se on taidetta eli helvetin kallista.

Ei vaan. Emmää tiä. Ootko tosissas?

2 tykkäystä

Tuo sinun pitää lahjoittaa suoraan Leinoselle.

30 tykkäystä

Juu lahjaksi Leinoselle kauden jälkeen kiitoksena näistä vuosista. Ja vielä kun sais noi kehykset Tapparan muotoiseksi😄

8 tykkäystä

Kyllähän tuollaisesta maksaisi. Todella hieno.

Tuo kuva isoon lakanaan ja hallin kattoon :mikki: pikkutakin kanssa.

4 tykkäystä

Kun Mikki jää eläkkeelle, niin tiedätte varmaankin, mitä tarkoitan

2 tykkäystä

:grin:
Kyllä mulle tuolle edustava paikka olisi tiedossa.
Salvaa on omiksi tarpeiksi.
Jos olet tuosta valmis kohtuu hintaan luopumaan niin laita yv:tä tulemaan.
Mikäli pidät itsellä niin joka tapauksessa, upea teos!

Tuli tilattua kiinasta itse suunnittelemat puhelimenkuoret.

23 tykkäystä

Oih kun kilttinä pysyy koko vuoden niin ihana ystävä antoi lahjaksi kahvikannun jossa päällä omavalmisteinen meidän väreihin sopiva villamyssy!

17 tykkäystä

Pukilta pyydettiin ja muori teki. Nilkkoihin ja ranteisiin lämppärit!

13 tykkäystä