Omavalmisteiset fanituotteet

Upea,en osaa muuta sanoa.

https://www.tori.fi/pirkanmaa/Tappara_tynnyri_55783988.htm?ca=18&w=3

1 tykkäys

Olikos niillä rumpalipojilla tuollaiset tynnyrit Hakametsässä?

Ei kai ne ihan tälläiset ollu.

Tällaisen kellon oli kaveri teettänyt mulle synttärilahjaksi.

17 tykkäystä

Pakko kysyä, onko tuo kellon muoto mistä syntynyt?
Et ole sattumoisin myös TSG 1899 Hoffenheimin kannattaja?

Oli ensimmäinen mielleyhtymä…:smile:

Voi hyvin olla tuosta kopioitu. Kaveri oli ostanut tuon mulle espanjasta. Oli vienyt sinne vaan kuvan Tapparan logosta. Ja parin päivän päästä oli ollut valmis. Oli teettänyt tälläkertaa myös Ilveksen logolla vastaavan. Ja aikaisemmin on kuulemma teettänyt jalkapalloseurojen logoilla samanlaisia.

Onko tästä villasukasta ollut apua? Välillä tuntuu että kahvi jähtyy turhan nopeasti ja olenkin miettinyt jotain tämmöistä ratkaisua.

No eipä juuri ja tuo meidän pannu on pienehkö niin että neljä ihmistä saa kupillisen joten sinällään ei tarvitsekaan. Ulkonäkö seikka vaan…

Tyttöystävän kanssa teetettiin 3D Crush Cafessa keksimuotteja. :cookie: :tappara:

Tai oikeastaan vain yksi, koska nuo siniset ovat epäonnistuneita kappaleita mutta niistä saa hyviä koristeita esim. joulukuuseen. :christmas_tree:

45 tykkäystä

“Bongasin” oman matkalaukkuni.

Oranssinen ja iso matkalaukku kyllä erottuu edukseen lentokenttien laukkuhihnalla. Jotakin siitä kuitenkin puuttui, kunnes teetätin yhden tarran.

Se on siinä.
Se on sata.
Täällä muistetaan.
Täällä fanitetaan.

Koskaan ei voi olla niin kiirettä, etteikö yhtä kunniakierrosta ehtisi ajatuttaa.
kasi

56 tykkäystä

Tämä kuuluu ehdottomasti tähän ketjuun ja laukun kyljessä kasi on ainakin tarpeeksi iso - siitä :+1:

Tämmönen tuli hommattua

10 tykkäystä

Velipoika aikoinaan teki meikäläiselle peilin Tappara-logolla, alan firmassa siihen aikaan työskennellessään, ja kohta 30 vuotta se on mukanani kulkenut kämpästä toiseen.

40 tykkäystä

ylläpito saa poistaa, mutta meidän Ragdoll-kissa Jutille on duunattu omat valjaat…

Mode-edit. Siirretty oikeaan ketjuun.

34 tykkäystä

Nyt saa pakkaset tulla.

29 tykkäystä

Kaveri teki mulle merkkausnastaa varten linssitarroja. Herättää keskustelua griinillä, vaikka enimmäkseen täällä etelä-Suomessa saa puttailla ilman kannatustukea… Pikemminkin eri asteista ■■■■■■■■■ saa kuullakseen. Se vahvistaa

12 tykkäystä

Afrikassa sai paikalliset tehtyä ihan hienon korun😁

16 tykkäystä

Tappara-sinappi on nyt ollut esillä. Mulla onkin esim. Tappara-koirantalutushihna, Tappara-autonsivulasi, Tappara-kanervat, näistä on selvitty värityksellä+tarralla. Työmaalla varastonseinä vaati jo lipun :grin:

7 tykkäystä

Ai kun ollaan oltu niiiiiin kilttejä että. Ensin Bertrand ja Vittasmäki, ja rakkaat ystävät muistivat tällaisella komeudella! Kunhan saa sopivan paikan komeudelle keksittyä johonkin paraatipaikalle…

52 tykkäystä

Tälläiset sukat oli anoppi kutonu :slightly_smiling_face::blue_heart::orange_heart:

35 tykkäystä