Onko krapula?

On. Nyt on.
Kuolema tulossa.
Pelkään että tulee ja pelkään ettei tulekaan.

4 tykkäystä

Vähän löytyy kyllä. Koitan nukkua lisää.

Syöt kunnolla ja sitten ylös, ulos ja lenkille! Sillä se nopeimmin ohi menee.

Ei jumankauta, tähän on tultu…
Tämän luomakunnan kruunun oli pakko ottaa ja käyttää hyväkseen muutama varosulake, jotka olivat jostain ihmeen syystä säästyneet viime yönä huomiolta.
Erittäin harvoin olen joutunut tähän turvautumaan, ehkä kolmas kerta ikinä.
A vot!

2 tykkäystä

Ettei olis myös vikavirtasuoja lauennut? Sekään ei ilman apua palaudu.

1 tykkäys

Täytyyhän tuo tarkistaa :joy:

Unella ja ruualla toi taittui. Huomisesta työpäivästä tulee kyllä aivan koomailua. Odotan jo huomisia päiväunia.

3 tykkäystä

Pari päivää siinä meni taas mallashovissa istuskellen, ja luonnollisesti kaikkea mahdollista sekaisin. Tänään sellainen erittäin legendaarinen “Mika Nurmela olo” :sweat_smile:.

7 tykkäystä

On krapula. En nyt mielestäni juonut edes paljoa, mutta viime aikoina on tullut juotua aika vähän, niin ei ole mitään tottumista alla niin nousi kyllä päähän aikalailla ja on sen mukainen krapulakin. Yleensä en krapulaa korjaa korjaussarjalla enkä lääkkeillä, kun pidän että krapula on itse tietoisesti hankittu kärsimys, mutta nyt oli pakko tehdä poikkeus. Viinaa ei jäänyt yhtään niin oli käytävä buranapurkilla, kun olo on sellainen että kuolema korjaa juuri.

2 tykkäystä

Oli kyllä aamusta kova krapula. Nyt sitä on korjailtu ja alkaa olla taas hauskaa :grin: Huomenna takuu varmasti paska olo, mutta siihenkin varauduttu pakastepitsalla, irtokarkkipussilla ja läjällä dvd:tä :+1:

3 tykkäystä

??? kuuluuko tämäkin k-hoitoon. Mä oon niin tippunut näistä jutuista. :grinning:

2 tykkäystä

Itellä ainakin kuuluu, pahimman, kun on rasvamätöllä saanut alta pois, niin sitten illalla tekee mieli makiaa :grin: Toki varmaan tapauskohtaista tämä.

1 tykkäys

Mulla kuuluu krapulan hoitoon Jameson ja Karhu. Toimii.

4 tykkäystä

Niin Jenna? Karhua ny ei tuu mieleen. :grin:

3 tykkäystä

Taatusti toimii mutta tarkkana tarvii olla ettei lipsahda kännin puolelle.
Noilla eväillä siihen piilee erittäin suuri vaara.:laughing:

1 tykkäys

Saara?

3 tykkäystä

Kärpät tarjosi hyvän syyn lauantain G. T. hommaan. He osaavat voittaa, joten miksi ei?

1 tykkäys

Ei oo krapula ja tuskin huomennakaan, kun kymmenkunta purkkia tässä tissutellut. Naapurilla taas oli, tarjosin 4 olutta ja lupasi huomenna tuoda laatikon, viimeksi taisi 5 oluella tienata lootan. Tarinan opetus… aina kannattaa olla olutta jemmassa :wink:

1 tykkäys

Suomalaisten yleisin alkoholiongelma on se, että se loppuu kesken. :laughing:

7 tykkäystä

Tämä koskee vain amatöörejä.
Kyllä juomaa pitäisi olla jos juomaan aletaan.

3 tykkäystä