Onko krapula?

Ei oikeastaan, vaikka perjantaina tykyiltiin ja eilen oltiin valmistujaisissa. No ehkä vähän nuutunut olo.

Ei paha, vähän piti huuhtoa eilistä Poolin tappiota, mutta onnkeksi ei mennyt ns. yli.

1 tykkäys

On!!!

1 tykkäys

On ja aivan järkyttävä. Taas tullu viikonloppuna muuta tehtyäkkä ku kiskottua kylmää. Ehkä viimestää keskiviikkona alkaa olo helpottaa. Onse kaljottelu vaa mukavinta kesällä!

2 tykkäystä

Ei varmaan riittävästi kun krapula kerkiää välissä tuleen. :grin:

4 tykkäystä

Juu, mikä sen parempaa ku lämpimät terassit ja kylmä kiisseli! Keskiviikosta asti meni itellä ja hiukan meinaa vapisuttaa :slight_smile:

3 tykkäystä

Heräsin kaikki vaatteet päällä sohvalta. On krapula.

3 tykkäystä

Itse heräsin pelkät sukat jalassa hotellista ja kyllä maistuu kissan paska suussa.

6 tykkäystä

Pieni lasillinen sherryä, 1 iso ja 2 pientä olutta harvakseltaan otettuna eivät isommin tuhoa aivostoa eivätkä aiheuta krapulatuntemuksia. -
Vanhuus ja viisaus ovat alkaneet auttaa :wink: . Kyllä määkin pienenä joskus heräsin Vierumäellä täysissä pukeissa ja tennistossutkin jalassa peiton alta (onneks) vaimon vierestä tosin ja totesin, että tuli sittenkin juaruksi lekurin tarjoamaa pirtua ennen petiin menoa. Aamiaisen jälkeen sitten pelasin vielä tähtäämällä kahtena näkyvää tennispalloa niiden keskelle ja sain jopa pallon pysymään pelissä… Ei ollut edes krapulaa, kun olin vielä umpihumalassa.

2 tykkäystä

6/5 darra… kesän ensimmäinen semmoinen ja olon perusteella myös viimeinen…

4 tykkäystä

Itellä toinen tai kolmas. Luultavasti pahin tulossa. Tosin rööki ja kahvi maistuu, että se lupaa ihan hyvää. Taidan kyllä olla vieläkin humalassa. Kaupassa kävin äsken haahuilemassa.

3 tykkäystä

On. Popedan vika. Onneksi saa olla rippikirkossa puku päällä. Tai emäntä väittää että olen vielä hönössä.

2 tykkäystä

Ei nyt kamalaa koputusta sinänsä. Kuitenkin kolmen viikon lomatissuttelu tuntuu kropassa yllättävän paljon. Ei tullut “kunnolla” juotua kuin pari kertaa ja muutoin sitten se vajaa sixpack per ilta. Huomenna paluu töihin. Pienoinen haaste olla edes pari viikkoa aukaisematta olutta…

5 tykkäystä

Pahimman krapulan saa venäläisvalmisteisesta pirtusta. Siinä kun saattaa olla etanolin lisäksi metanolia ja ties mitä muutakin. Myös näkö saattaa mennä. Tietysti sitten ei tule paha krapula, jos juo niin paljon, ettei enää herää.

7 tykkäystä

Nauroin ääneen.

3 tykkäystä

Minä en nauranut yhtään seuraavana päivänä, kun joskus 15 vuotta sitten olin ensimmäisen ja viimeisen kerran juonut kyseistä ainetta. Suosittelen jättämään kokemuksen väliin. Juokaa mieluummin mitä tahansa muuta! :slight_smile:

1 tykkäys

Olen minäkin pirtua juonut monta kertaa joskus aikoinaan. En suosittele. Aivan hirveää myrkkyä. :smiley:

1 tykkäys

Hyvä heitto :grinning:

90-luvulla Suomessa oli paljon hollantilaista pirtua, joka taisi olla aika puhdasta tavaraa.

6 tykkäystä

Ei tuonu Popeda darraa, vaikka iltapäivässtä terassit toivat pientä nousukiitoa… Kotona, väsyny, mutta onnellinen.