Onko krapula?

On kyllä, kiitos kysymästä. Tuli tuolla Jurassic Rokissa jenkattua eilen. Rahat meni, mutta hauskaa oli.

1 tykkäys

Just sain darraburgerin ahdettua alas. Eiköhän tämä tästä.

1 tykkäys

Metanoli ei poistu elimistöstä samalla tavalla kuin etanoli. Metanolimyrkytykseen annetaan pirtua, joka palaessaan poistaa metanolinkin elimistöstä. Metanolimyrkytykseen kuolee alkoholisteja aina silloin tällöin, kun kaatavat kurkkuunsa mitä sattuvat käsiinsä saamaan.

3 tykkäystä

Kerran olen sen virheen tehnyt, että Portugaliassa käydessäni join viimeisenä iltana pullollisen Grappaa. Tasan yhtä hirveää myrkkyä kuin pirtu. Kerosiinikin on luultavasti parempaa.
Miten sitä tulikin sitten koko pullo maisteltua, en tiedä, mutta lentokentällä piti olla aamulla klo 5.
Voin kertoa että niin järkyttävää lentomatkaa en halua enää ikinä.
Kun varsinainen yrjöttävä loppui, niin sitähän jatkettiin vihreällä sappinesteellä vielä kotonakin.

6 tykkäystä

Kuohuvaa-punkkua / mamman kanssa+koira ulos- ehkä sitten gin tonic jne vielä illalla kun aurinkokin alkoi paistaa täällä. Huomenna sen näkee sitten, huomenna pari tuoppia, ehkä. Sunnuntain kunniaksi, tietty.

4 tykkäystä

Huomenna on😬

4 tykkäystä

Hidas hämäläinen. Mulla oli jo tänään.

4 tykkäystä

Just sama kaava toteutettu. Saas nähdä aamusella. Mikäli vanhat merkit pitää paikkansa niin huonosti käy.

4 tykkäystä

Oli ja huomenna on uudestaan.

2 tykkäystä

Ei, mutta selkä jumittaa kun olen nukkunut niin paljon.

1 tykkäys

Ei, yövuorosta heräilen. Mutta iltasella laivalle.:beer:

1 tykkäys

Huomenna on. Huhu.

1 tykkäys

Jaa sää meinaat ottaa pienet tumut pikkulauantain kunniaksi. :slight_smile:

2 tykkäystä

Katinkullassa. Ei täälä viiti vesi selvänä aina olla.

1 tykkäys

Ei ole vielä, mutta pelkään että iskee myöhemmin päivällä. Taitaa vielä olla kännin puolella.
Olin eilen kahden kaveripariskunnan yhteiskekkereillä, ja tuli vedettyä sellaiset tumut että oikein muisti lähti loppuillan (vai yön?) osalta. Harvakseltaan tulee nykyään tuolla tavalla ryypättyä, ihan jo siinäkin pelossa, että Herra Krapula viihtyy tässä iässä jo useamman päivän kylässä silloin kun saapuu.

4 tykkäystä

Voimia!
Keskiviikko on jo helpompi päivä.:rofl:
Tosin en tiedä ikääsi ja tuo arvio perustuu omaan kokemukseen.

4 tykkäystä

No nyt on kyllä kamala Koistinen.

1 tykkäys

Kyllä tässä fyysisesti ollaan keski-iän kynnyksellä, tosin nyt olo tuntuu siltä että viikatemiehellä olisi jotain asiaa.
Teinpä juuri sellaisen tempun, mitä en ole ikinä ennen tehnyt, eli kutsuin karhunpoikasen apuun. Pieni a-olut yhdellä huikalla kitusiin.

3 tykkäystä

Tarkkana ettei ala maistumaan!:rofl:

1 tykkäys

On, mitä muuta kaverin 50- vuotis synntäreiltä voi olettaa saavan… ?

Ensi yönä siis luvassa vihollisen merijalkaväen hyökkäyksiä, lippaan vinosyöttöja ja koko ajan patruunat loppu…

4 tykkäystä