Onko krapula?

Tämä on totta,välillä tuntuu että Hra Koistinen tulee ottopäivästä ylihuomenna. :grinning:

2 tykkäystä

Ei ole, mutta ei ole vanhaksi tulemista. Ennen pystyi juomaan kaksi
pulloa punkkua illassa eikä tullut krapulaa. Nykyään ei pysty kuin
puolitoista…

5 tykkäystä

Lopetin tuossa kevään korvalla tiukkojen juonnin kokonaan. Tässä on huonoa se, että kun kaljottelemalla rakentaa, niin ei tule kunnon kahva, mutta kankkunen koittanee aamulla. Nytkin on sellainen sopiva kihelmöinti päällä, että muutaman tunnin päästä varmaan päätä särkee. Ja yhtä hauskaa olisi ollut limulinjallakin.

Se on muuten yllättävän vaikeaa tuo viinattomuus. Sitä tulee yllättävän usein kaikennäköistä tömpsyä eteen, mistä kieltäytyä. Ehkä se olisi helpompaa, jos olisi ihan absolutisti, mutta en kyllä lähde mietojen relaksatiivisista vaikutuksista luopumaan.

8 tykkäystä

Pientä krapulaa on havaittavissa. Eilen tuli otettua aika runsaasti. Shottejakin meni jokunen. Tänään lepäillään.

1 tykkäys

Ja Klo17 lentää oksennus kun katsot peliä?

1 tykkäys

Toivottavasti ei. :slight_smile:

Tuomarointi voi kyllä aiheuttaa jotain reaktioita. Kuten monesti ennenkin Jyväskylän peleissä.

Pahin aika on ohi, kun Jyri Rönn ei enää siellä vieraille jäähyjä puhaltele.

On vieläkin kohmeloinen olo. Perjantaina kävin kaverilla saunomassa ja vetäsin ehkä kuuden pitkän kaljan verran alkoholia viiteen tuntiin. Ei taida toi juominen olla enään mun juttu kun noin pienestä tulee kahden päivän kohmelo, eilen oli ihan kamala olo. :nauseated_face:

On ja on kyllä helvetillinen krapula. Vieläkin tässä sängynpohjalla makaamassa. Onneksi olin viisas ja otin maanantain vapaaksi töistä.

2 tykkäystä

Tätä se itselläkin on. Ei auta vaikka kuinka valmistautuu, syö hyvin jne. Kyllä se krapula sieltä ainakin jollain tasolla tulee. Taitaa aika yksilöllisiä olla nämä asiat. Aineenvaihdunta sun muu vaikuttaa. Itsellä lievä kilpirauhasen vajaatoiminta. Kai sekin voi vaikuttaa.

Sellaisen linjauksen olen tehnyt, että lauantaisin pyrin olla ottamatta mitään, jos maanantaina on työpäivä. Eikä kyllä joka perjantaikaan tule otettua.

Nyt ei tullut otettua koko viikonloppuna ja ei ole krapulaa.

2 tykkäystä

Roseviiniä uima-altaalla ja neljä margaritaa baarissa lauantain kunniaksi. Kohta päivälliselle ja pihvin seuraksi jotakin. Varmaankin on krapulaa mutta ihan ykkösasia on, että huomenna sunnuntaina on työkunnossa kello kahdeksan tai jos nyt oikein huonosti menee, viimeistään kello kymmenen. Mutta työt on tehtävä, se on ilman muuta selvää. Joten huomenna ylös ja krapula määritellään sivuseikaksi.

5 tykkäystä

On kyllä… tää kellojen siirtäminen ei varsinaisesti ollut taaskaan mun osalta oikein ajoitettu.
Joka vuosi sama homma. Perinne pippalot :+1:

1 tykkäys

Pe iltana otin yhden (täyden) lasillisen wiskia kun starttasin RDR2. Koko helkutin päivän koputti eilen. Vanhaksi tulee.

3 tykkäystä

Sunnuntaina kymmeneltä töissä. Missä kirkossa saarnaat? :wink: (Sori, oli pakko. Lapasyöttö ja niin pois päin.)

5 tykkäystä

Vai kanttori Piiparinen?

5 tykkäystä

Heh, suntio tietenkin! Mä olen kahdeksan tunnin aikaeron päässä ja nousin aamulla kuudelta ylös. Ravintolassa huoltaja otti multa mehut pois kahden kierroksen jälkeen.

1 tykkäys

NHL tuli nähtyä eilen. Istuin hallissa ylhäällä ja kauampaa ekat 10min näin pelaajat kahtena. Olo on tänään sen mukainen :slight_smile:

Eipä ole aikoihin ollut krapulaa. Ne harvat kerrat kun otan joskus vähän enemmän, hoidan Acetiumilla. Ei ole nimittäin varaa krapulaan, kun lapset kuitenkin herää seiskalta huutamaan.

2 tykkäystä

Ei taaskaan, vaikka eläköitymispippaloissa eilis iltana.

1 tykkäys

Ei. korjaussarja heti aamusta.
Nyt matkalla Raumalta → Meidän kotiin! :heart_eyes:

1 tykkäys