Onko krapula?

Teenlehdet kertoo, että huomenna aamulla on.

1 tykkäys

Oon varmaan vieläkin vähän huppelissa, ja tänään olisi vielä ystävän synttäritkin. Aivan siis karmea krapula tällä hetkellä, tai odotettavissa, mutta kyllä saunailtoja kolunnut ex- quarterback runkopakki kestää, kuin weckmannin katto konsanaan… vai pitäisikö sanoa : Kuin janoinen Jukka-palmu, kaikki menee.

Päätin lähteä eilen viihteelle yksikseni eikä odotukset ollut kauheen korkealla, ihan semmonen perus tuulettelu piti olla, mutta kuinkas sitten kävikään : Tapasin todella mukavan daamin, jonka kanssa tulin itseasiassa siis todella hyvin juttuun ja oli ihan huippu hauskaa.

:tappara: huivi oli muuten kaulassa. Liekö se kullannut pronssista karismaani ?

Hyvää lauantaita kaikille!

7 tykkäystä

Itselle ei tullut eilisistä työpaikan kinkereistä krapulaa, mutta ämpärikaupalla naurua ja hyvää fiilistä. Kun viihtyy töissä ja arvostaa työkavereita niin illatkin on hauskoja heidän kanssaan. Mutta sen verran tullut jo ikää, että viihdyn paljon enemmän paikoissa, joissa voi jutella mukavia ja tutustia syvemmin ihmisiin. Ei hirveästi esim. tanssilattiat ja melu kiinnosta.

Ääneni tosin on kadonnut täksi päiväksi, joten ilmeisesti OLEN HUUTANUT.

4 tykkäystä

Hianoo kuulla että Herra Peterrallakin on ollut mahtava ilta!

Mikäs sen parempaa kun hyvä työporukka, perjantai ja vapaat - siihen muutama tuoppi ja mukavat keskustelut, muista kuin työasioista. Kaikilla ei se duuniporukka ole yhtä synerginen, mutta tuo kuulostaa kyllä hienolta :slight_smile: Noin se pitäisikin olla :+1: Muista vetästä tänään fishermanfriendsejä, kiinteänä.

2 tykkäystä

Mielenkiintoinen ajatus.
Itse en kyllä työkavereitani selvin päin viitsisi katsella vapaa-ajalla.:rofl:
Kun tänään oli työpäivä, niin ei ole krapulaa ja sellaista en ajatellut huomiseksikaan hankkia.

1 tykkäys

Kyllä noi Actiumit ihan hyvin tuntuu toimivan, join eilen mäyräkoiran kaljaa ja taisin napsia 6 noita kapseleita. Aamulla ei ollut paha darra, mutta migreeni perkele pilasi kaiken.

Nämä täytyy ottaa lomalle testiin.:+1:t2:

Joillain palstoilla on meinattu, että Ace auttaisi myös migreeniin. Ilmeisesti sinulla ei ole tällaisia havaintoja?

1 tykkäys

Haha, ei toistaiseksi. Migreenejä on onneksi niin harvoin, että mulle riittää jos noi auttaa krapulaan.

On on ja on. 20 päkki karhua ja yöllä tuli kiljua juotua… Tuntuu niinkö aikamatkalle olisin lähtenyt nuoruuteen. Hirveä olo ja molemmista päistä lentää ja välillä tuntuu, että yhtä aikaa.

Muistan hyvin nyt miksei ole kiljua yli kymmeneen vuoteen tullut juotua. Ei hyvä olo, ei sitte yhtään.

20 tykkäystä

Ei paljoo ihmepillereistä olis ton kombon kanssa ollut apua😂

2 tykkäystä

Ai että, nyt on ollut kova setti. :joy: Kai oli vielä vähän keskenkäynyttä kiljua, kun eihän sitä koskaan malta oottaa että se on kunnolla käynyt?

2 tykkäystä

Loppuuun käynyttä oli. Hyihyihyi. 4 tuntia menny vaan paskoessa ja oksentaessa. Mitään ei haluta syyä tai juua.

4 tykkäystä

Ai shaatana…kiljua.:rofl::rofl::rofl:
Olet krapulasi ansainnut kun olet kiljun kanssa touhunnut.

9 tykkäystä

Muistan hämärästi omasta nuoruudesta kiljukrapulat, oli kyllä ihan omaa luokkaansa. Voimia sinne! :facepunch:

2 tykkäystä

On juu, isosisko piti tuparit, booli maistui, niinkuin myös lonkero ja olut. Nyt odottelen siipiä hottina ja fantaa, ehkä se siitä.

1 tykkäys

On ja Finnarin peloton lento odottamassa, jotta pääsen kotiin Joensuuhun. Kaverin 50- vuotis juhlat oli Järvenpäässä ja pari päivää meni kohtuullisen kosteissa merkeissä.

2 tykkäystä

Hyi helvetti. Oliko edes vanhaa kunnon vesikiljua, vai oliko maustettua?

Olet todellakin krapulasi ansainnut. :smiley:

Vesikiljua. :smiley: olen ansainnut…

2 tykkäystä

Mitä on vesikilju?
Kölvinä tehtiin usein kiljua mutta vesikiljusta en ole kuullutkaan.