Tuli väkerrettyä hieno vitriinikehys pelipaidalle ja nyt olis hakusessa joku ”perusfanipaitaa” tyylikkäämpi ”aarre” kehyksiin pantavaksi. Pelaajalla nyt ei niinkään ole väliä vaikka Dominik Hrachovina/Juha Metsola (veskarifani olen) kiinnostaa erityisesti! Mutta jos jollain on edes etumukseltaan hyväkuntoista mitä vain perus printtipaitaa (esim. brodeeratulla logolla yms) siistimpi paita poistaa niin laittakee viestiä
Olen aika noviisi näiden pelipaitojen osalta enkä ole hommaamassa paitaa voidakseni kaupata/vaihtaa sitä eteenpäin. Jos sinulla on vaikka sopiva paita joka on kulahtanut tai jotain muuta kosmeettista haittaa minkä takia myydä (tai ylipäätään haluaa myydä). Niin täällä olisi pysyvä koti jollekkin hieman autenttisemmalle rotsille!
Tämä perus fanipaitakin menee mutta kun täällä näemmä porukka paljon pöhisee näistä paidoista niin saattais sopiva löytyä paraatipaikalle.
Olen liikuntarajoitteinen ja kotoisin hangosta joten nouto onnistuu kohtuullisen ajomatkan päästä, mutta muutoin posti kulkee kun kusti polkee.
Ei ole siis tarkotuksella hakusessa mikään kallein mahdollinen ja harvinainen nimmaroitu kansainvälisen staran paita vaan mikä vain autenttisempi tapparapaita. Ei väliä onko game worn, issued tai mitä nyt noita termejä onkaan
Jos mielestäsi sulla saattais olla näihin raameihin ”kruununjalokivi” korvaamaan perus fanipaidan, niin laita viestiä! Tai vaikka olis metsolan/domin tai muun tapparapelaajan nimmarilla ihan perusfanipaitaa niin sekin olisi riittämiin tällaiselle tappararomantikolle.
Eli ei ole mitään muuta vaatimusta kuin että paidassa olisi sitä jotain pientä extraa.
En ole täällä foorumilla paljoa pyöriny niin pahoittelut jos väärässä osiossa tai muotoiltu jotenkin väärin tämä ilmoitus