Mummo ommellut minulle myös talvivarustusta
Itse annoin lahjaksi vain veikkauksen arpoja koska mielikuvitus ei muuhun riitä
Toivokaamme vähintään päävoittoa, kun vaihdossa on tullut noin hienoa talvivarustusta!
En ostanut enkä oleta saavani lahjoja. Huomenna tarkoitus mennä syömään vanhempien luo.
Rauhallista joulua kaikille foorumiläisille!
Sen verran on tiukka tuo äänestys tulos että korkki taitaa pysyä kiini uuteenvuoteen asti Mutta toivottavasti kaikki saivat lahjoja tai vähintään hyvän mielen. Vielä kerran joulut täältä!
Oon saanu perheen, siinä paras lahja ikinä. Olin pojan yh 6-vuotta. Ja ainii sain mä myös kellon mikälie panamera onkaan
Ostin äitille viiniä ja iskälle Pyynikin panimon oluita. Veljen perheelle lahjakortin ja heidän tyttärelleen korun.
Itse sain läppärin, keikkalipun, liikaa suklaata, arpoja, laukun, Tappara-sinappia ja myös Tappara-villasukat ja jotain muuta pientä… Kauheesti taas kaikkee.
Kummitytöille + heidän perheilleen liput Tapparan peleihin.
Paras lahja on perhe ja ystävät pudostuspeleihin voisin toivoa mikkimäiset viikset
Vaimolle ostin yllätyksenä toivomansa YoZen merkkiset kotimaiset puiset korvakorut ja kaulakorun. Osu ja upposi.
Itse sain sitten nämä hienot lahjat.
Onko Tappara myynyt näitä vai onko kaikilla näin taitavia sukulaisia kutomaan Tapparan lämmittäviä lapasia ja sukkia?
Itse ostin nuoremmalle tyttärelle Tappara-tumput ihan Prismasta.
Kummilapsille ostin lahjat. Ite sain perus sukkia, suklaata ja Leijonat-tumput, joita pidän kevään MM-höntsyjen aikaan yötä päivää kätösissäni
On hienot, itse saanut anopilta kanssa hienot lahjaksi
Vaimolta sain pitkäaikaisen toiveeni eli Tappara-kevyttoppatakin tummansinisenä
Nyt tarkenee heittää Paten pelipaitaa päälle, ja Pantherssin lippist Barkovin nimmaril päähä💪🏼
Sain toivomani eli retropaita #81 painatuksella Vanha oli jäänyt pieneksi, eli tämä todellakin toimii!
Sitten uutta kuvaa, kun lahjakortti on käytetty
On kyllä hieno!