Tässä ketjussahan on montakin lahjaa, jotka sopisivat myös ketjuun:
Propsit kaikille käsityötä tehneille… Todella hienoja lahjoja on tehty
Tässä ketjussahan on montakin lahjaa, jotka sopisivat myös ketjuun:
Propsit kaikille käsityötä tehneille… Todella hienoja lahjoja on tehty
Kovin mieluinen joululahja tuli
Tappara reinot mieluinen. Palanderi kirja taas toiseen ääripäähän.
Tappara reinot myös. Myös pukki toi Marko Jantusen elämänkerran.
Ostin.Sain.
Mulle ainakin veljen kihlattu teki villasukat.
Joululahja lunastettu
Tänä vuonna tuli kyllä todella yllättävä lahja. Veli anto 1000€ ja vaimoke sitte perus axe pakkauksen ja bokserit. Itse ostin lapselle muumi tuotteita ja vaimolle kaikenlaisia hoito tuotteita yms…
Ainiin lapselle myös tämmönen.
Krhmmm…
Ok, terppille ja Nutille hyväksyttäköön! Hyvää joulua myös pohojoseen!
Älä huoli kärpän kuvista, laitan kuvan jouluisista lahjuksistani kun posti ne vaan tuo.
Mitä saitte joululahjaksi?
Itse sain Bruce Dickinsonin elämänkerran, mummon kutomat villasukat ja astianpesukoneen(!). Olen ollut ilmeisesti kiltti poika.
En saanut mitään muuta kuin joulumuorin piparia
Erittäin hyvän jouluillallisen.
Arpa, parit pyyhkeet ja suklaata tuli. Itse ostin itselleni paidan ja uuden tabletin. Se perkeleen löylymittari unohtui, joten pitää hakea kun saavat niitä lisää toimistolle.
Kummimuksuille ostelin jotain ja aikuiset lahjoin perinteisesti oluella ja suklaalla. Toimiva resepti vuodesta toiseen…
Mä sain iha hirveesti taas lahjoja.
Tapparan paidan, suklaata, kengät, kännykän kuoret, lakanan, arpoja, meikkejä, rahaa… Oon siis ollu kiltti taas
edit. ainiin ja tottakai ostinkin jotain; porukoille saunaan mittarin, äitille kirjanmerkin, veljen perheelle lahjakortin.
Kaikki lahjabudjetista meni suurperheen isänä lapsille, mutta itse sain sentään mm. koiramukin ( tyttäreltä) ja villasukat äiteeltä. No, lasten leluilla on toki mukava leikkiä. Tappara-aiheiset lahjat jäi tänä jouluna saamatta, odotellaan niitä taas keväällä.
Pukki toi rahaa, arpoja, viinapullon, CoD:WWII, Wolfenstein 2, akkuporakoneen, karkkia ja vaatteita. Että kiitos vaan pukille.
Tuommoset se pukki ainakin toi. Ja makeisia vihreiden kuulien ja suklaatin muodossa. Ja samoilla makeisilla hoidin kyllä myös omat lahjonnat
Tuli Jutin kirja nimmarilla!