Ostitko lahjoja? Saitko lahjoja?

Samanlaisen hupparin sain kuin @Mustis. Äkkiseltään vaikutti ihan kelpo tuotteelta. Muuta en saanut, enkä kyllä odottanutkaan saavani.

3 tykkäystä

Ostin itselleni ja vaimolle tabin. Lapsetkin sai jotain.:joy:

1 tykkäys

Pojalle rahaa tietokoneen osien päivitykseen, tytölle tatuointiin. Vaimon pojille jotain leluja ja vaatteita. Me ei toisillemme ostettu mitään, vietetään joulu kahden kesken Roomassa.

3 tykkäystä

Marko Yrjövuoren kirjan The Finn. Kyseessä on siis hieroja-fyssari, joka lähti lätkäkassi olalla Kaliforniaan ja päättyi LA Kingsin ja Lakersin hierojaksi. Teki mm. Kobe Bryantin kanssa 12 vuotta töitä ja väänsi Sean Averyn pukukopissa mattoon.

Melkoinen tarina ja ura miehellä.

9 tykkäystä

Meillä on ollut perinteenä ettei mitään osteta.

Tätä olen noudattanut hyvin koska hankala löytää mitään kenellekään.

Vanhemmat ovat menneet siskoni luo aattona jossa sitten saunotaan ja syödään jopa kirkossa ovat käyneet. Itse olen irtisanoutunut näistä koska ei kerta kaikkiaan vaan pysty.

Itselle löytää kaikkia kivaa

Samsung 3.1 soundbar HW-M560

Wolfenstein® II: The New Colosseum ps4

NHL 18 ps4

Lippu :tappara: vs Ässät peliin

Taskumatti linkki tuotteeseen

Leijonien EHT 2016-2017 Game Worn-pelipaita: J. LAJUNEN #24

3 tykkäystä

Olet selvästi ollut kiltimpi kuin minä.:stuck_out_tongue_winking_eye:
Joulupukille kirjoitetussa toivelistassa oli sama tuote.:slight_smile:

3 tykkäystä

Sain eilen lahjaksi mm. arpoja. Niitä eilen raaputtelin ja katsoin voittaneeni 13€. Tänään olin lähdössä hakemaan rahojani ja kävin arvat vielä kerran lävitse. Olinkin voittanut 14€.

Hyvä etten torille lähtenyt.

12 tykkäystä

Ostin monia, ja mielestäni onnistuin hyvin. Hyvin onnistuivat hekin, jotka minulle ostivat, sillä sain tämän :blush::

11 tykkäystä

Tänään vasta noudin jouluiset lahjukset postista.
Harmillisen pitkä toimitusaika.

Joko @Bpiste sai paitansa?

Joo eilen Torstaina hain postista. “asiaa” hoitanut oli joulun ja välipäivät kipeenä kuulemma ja sen takia hommaan meni aikaa. Sitten heillä oli paljon paitoja ja ostajia, maksut ja viitteet varmaan sekaisin.

4 tykkäystä

Ihan ei tuntunut olevan homma Leijonashopilla hallussa.
Lähetyskuluiksi ilmoitettiin toisaalla 6 euroa ja toisaalla 10 euroa.
Hiukan sekavaa.

3 tykkäystä

Pokkana maksoin vain 6€ postimaksuja. Vähän oli sekavaa ja hidasta. Toivottavasti ottivat opikseen jotain tuosta.

1 tykkäys

Mä huusin kans yhen paidan.
Laitoin spostia Leijonashoppiin tuosta postimaksusta niin he vastas että 6€ on sopiva hinta heidän virheen vuoksi.
Eilen tuli minulle kotiin ilmoitus että paita postissa… En ole vielä ehtinyt hakemaan.

1 tykkäys

En lahjonut ketään eikä kukaan lahjonut mua. :sunglasses: Olen siis lahjomaton. Sitäpaitsi en ymmärrä. miksi sopimuksenvaraisesti määrättynä Herra Jeesuksen syntymäpäivänä ihmisten pitäisi lahjoa toinen toisiaan ja odottaa syntymäpäivälahjaa - kaiken lisäksi päivää ennen tuota joulukuun 25. päivää? :grin:

Ahdistaa,olen Joululahjaostoksilla,naisväelle pitäisi löytää jotain. Hirveetä tuskaa ja hikeä puskee. Kolmen tunnin saldo,olen ostanut itselle kolme lp levyä. :grinning:

7 tykkäystä

Tuttu tunne. Mutta onneksi ei enää. Jotain tarpeellista vielä ostetaan. Mutta muuten on sovittu, ettei lahjoihin panosteta. Kolme edellistä joulua vietettiin ulkomailla ja silloin keskityttiin vain valmiiseen joulupöytään.

No, vaimo vissiin kaipais nyt älykännyynsä jonkun langattoman bt-kajarin. Saattaa olla että käyn vielä pikkuisen kämmeneen mahtuvan ja suihkun kestävän Sonyn hakemassa kaupasta. Halvaksi tulee, ruokaan pikkuisen panostusta, ei muuta. :slight_smile:

2 tykkäystä

Maailman vaikein homma tuo sopivan lahjan löytäminen naiselle shoppailureissun yhteydessä.

Naiset ovat siitä piruja ja juonia, että about n. 180sekuntia siitä hetkestä kun lahjat on avattu, alkavat jo lähettämään mitä ihmeellisimpiä vihjeitä, viestejä, signaaleja tms seuraavan joulun lahjatoiveista. Niitä vihjeitä tulee vuoden ensimmäisen kolmanneksen aikana runsaasti, mutta sitten hiljenee ja lähes loppuu Jouluun mennessä.

Syy hiljenemiseen on siinä että nainen alkaa turhautumaan viestien lähettämiseen joita mies ei ole huomannut maaliskuuhun mennessä koska joululahjaksi saatu pleikka4 tai uudet kalavehkeet rapaloineen ovat vieneet kaiken huomion.

Siis te kaikki jotka vielä pähkäilette lahjaa naiselle niin ei muuta kuin muistelemaan ja avaamaan kryptisiä eleitä ja lausahduksia.

Itse olin skarppina heti aattona. Emäntä sai haluamansa sarjan DVD .nä ja oli iloinen siitä mainiten “oi olen aina halunnut saada tämän sarjan kaikki tuotantokaudet. Oliko niitä 4 vai 5?” Ja tästä otin heti kopin ja 5niitä olikin ja nyt se on paketissa. Samoin viime jouluna emäntä vihjaili että makkariin olisi mukava saada enemmän viihdykettä. Nyt on pukinkontissa telkkarin seinäteline ja Netflix. Helppoa tää on. Pitää vaan olla skarppina :wink:

6 tykkäystä

Meniköhän tää nyt oikein. :grimacing:

34 tykkäystä

Tai sitten kysyy vaan suoraan mitä haluaa joululahjaksi. Ei se mitään rakettitiedettä ole.

12 tykkäystä

Tähän kysymykseen ylesin vastaus: en tarvitse mitään!
Kyllä se on rakettitiedettä…

6 tykkäystä