Aa, mää oon aina ihmetellytkin miten porukka ei muista haastaa. Ny ymmärrän paremmin!
Haastan @Skynet’in.
Aa, mää oon aina ihmetellytkin miten porukka ei muista haastaa. Ny ymmärrän paremmin!
Haastan @Skynet’in.
Siis tällä tarkoitetaan ilmeisesti tällaista “HPK - Tappara 6.4.2021 (Ti)” -ketjun ekaa viestiäkö? Onko jotain tiettyä kaavaa näihin vai heitänkö vaan itse jonkinlaisen ennakon? En taidakaan olla tehnyt ketjuja ennen, mutta ilmeisesti tuosta “+ Uusi ketju” -kohdasta.
Ei mitään kaavaa eikä paineita.
No, tälle alueelle uusi ketju nappia klikkaamaan.
Ja mielellään otsikoi siten kuin ohjeessa. Mutta sen voi jokainen luottamustaso 3 tai ylempi korjata, samoin kuin alueen.
Ok, heitän ton jossain vaiheessa, kun ehdin.
Juuri näin, ei oo mitään kaavaa, vaikka mallin ottamisen vuoksi nuo saattavat toisinaan muistuttaa toisiaan.
Jahka valmista, haastat vapaavalintaisen palstalaisen kirjoittamaan torstain TPS-ottelusta.
Haastetaan @Sekera tekemään seuraava vapaana oleva otteluketjun avaaminen ja ennakko, jos haluaa.
Jaa mää vai? Turkkuse Töpseli tul vasta. Mää ol ku klapil päähä lyäty! Mikä ei tämmöttis simmottis ny mikää ameriikan seittemäs ihime olekka kerta klapei tarttenunnanninnannunna tehrä kok päiv ja huamenki pitäs jatkuman.
Sitte ko illal pittä viä lämmittämä bastu puil, pest pallit ja juua viina nii kai sen vähä turkulaisempiki sukkelast aanaa et ei Sekera täsä ny mittä ennakkoo klaaraa.
Nimpalkauhiaa mut näin o!
Tuosta nyt ei kyllä itselle selvinnyt, teetkö vai et
Turus muute juara viina…
@peterra Tuossahan se on selvästi varsinaisella suomen kielellä. Tosin minusta tuo on hyvä avaus, senkun copypastaa sen otteluketjun ekaksi.
Jaa, eipäs nyt näytä tulevan vastauksia haasteeseen (tosin en ole varma, että tuliko haaste @Andy :lle perille, kun lisäsin myöhemmin tuohon viestiin).
Haastetaan siis isompi määrä porukkaa, joista joku voisi tuon ennakon ensi Tepsi-peliin päräyttää, jos haluaa. Ei kai se mikään pitkä tarvitse olla. Vaikka joku näistä:
@Andy , @JJ69 , @7-Zack , @Jarkki , @Armas , @Hakkuri , @kmalainf , @KnutKarski , @Sudeetti-Kirveh .
Jos vaikka @rizka osaa haastaa paremmin porukkaa, jos ei kirjoittajaa näistä löydy. Itselläni ei ole mitään hajua, ketkä näitä on täällä yleensä kirjoitelleet.
Eiku just hyviä haastoja olet laittanut
Vielä kun joku tarttuis syöttiin kans.
Herätys äijät nyt hei. Ite vasta hetki sit kirjottelin, odotellaan muitten vastausta ensin.
Huomenna meillä on 9 eri ennakkoa!
No siä se ny o. Tul bastust sevvert energi et laitoin tehren.
Ei näit simmottis voi hoita et heitetä vaan niinku pallo kentäl ku ei simmottis ketää ota. Tämmöttis simmottis pitää jättä se viina juamata ja tehrä tyä ensi.
Mää haastasi seuraav ennak … … Jumalauta, ei klapi auttanu piti ottaa vasara!
Eli mää haastaisin @Oijennus tekemään seuraavan ennakon viimeiseen paikallispeliin runkosarjassa, koska
a) se ■■■■■■■■ mulle
b) Ipa-peli on karu mutta toivoa täynnä kuten mies itse
Tekemättömyyden syyksi ei kelpaa ettei ole aikaa, osoitin sen itse
Tekemättömyyden syyksi kelpaa se, että olen kieltäytynyt tekemästä ennakoita. Eli olen niin sanotusti haastekiellossa.
Mutta jos et nyt ketään muuta keksi, niin voin koittaa jonkinlaisen avauksen tehdä. Leikkaa/liimaa hengessä.
Ei kelpaa etkä ole missään kiellossa. Poikkeuksellinen kausi vaatii poikkeuksellisia toimia. Hop hop!
Mulla on tänään kuusi tuntia Teamsia, joten voin käyttää tuon ajan tähän. Tämä on sitten ainoa kerta, kun minut saa haastaa.