Otteluketjujen avaamisesta ja otteluennakoista

Näin se tosimies vastaa haasteeseen - joustaa mutta ei katkea! :muscle:

2 tykkäystä

Noni. Siellä on nyt jonkinlainen ennakko. Ja kun minut vastentahtoani tähän haastettiin, niin otan oikeuden tehdä seuraavat haastot samalla kertaa.

Maanantain Tappara - Kärpät = @Nuti
Tiistain Tappara - Kärpät = @peterra

11 tykkäystä

Täytyy suostua, kun haastetaan runkosarjan grand finaleen :smiley: :slight_smile:
Eli tiistai käy, mutta tarttis kirjottaa se ylös johonkin, kun yleensä unohdan nykyään.

9 tykkäystä

Voin kirjoittaa maanantain ennakon sunnuntai-iltana, kun yhteisöpelin ensimmäinen päivä on päättynyt. Eli kello 21 jälkeen. @peterra kännykkään muistutus hälytyksellä.

10 tykkäystä

@Nuti ja @Dominik49 varmaan voivat keskenään sopia kumpi ennakon sitten tekee.

1 tykkäys

Minä olen jo yhden ennakon tällä kaudella tehnyt, joten Dominikille tämän voisi antaa.

Ilman muuta D tekee, kun hän on 1.4. jo varannut tämän.

Olen varamiehenä, jos @Dominik49 ei ehdi tehdä.

2 tykkäystä

Pahoittelen. En huomannut ennakkovarauksia.

2 tykkäystä

Tuossa ketjussa esitettiin avoin haaste. Spekulaation kivaa, mutta illan mittaan ollaan huomattavasti viisampia. Ja itse toivoisin, että peliketjun avajaat muistaisivat päivittää itse wiki tiedoston…

Mennään samalla kaavalla kuin viimeksi pudotuspeleissä. Pareille avataan omat “sarjaketjunsa”, joissa käsitellään koko sarja.

Playoffs 2021, 1. kierros: Kärpät - Sport
Playoffs 2021, 1. kierros: Ilves - KooKoo

Playoffs 2021, puolivälierät: Tappara - KalPa
Playoffs 2021, puolivälierät: TPS - Pelicans

Liveseurannat niin, että Tapparan peleille ketju per peli, mutta muiden laitetaan samaan ketjuun kierroskohtaisesti. Esim. säälit nimetään Kierrosseuranta: Playoffs 2021, 1. kierros.

Sopikaa, kuka avaa ja mitä.

9 tykkäystä

Olisi omasta mielestä hienoa, jos muiden jengien fanit avais oman joukkueen sarjoille ketjun. Esimerkiksi @Nuti voisi avata Kärppien.

Ehdotuksensa siis vain.

2 tykkäystä

Ilvesläisillä @Montreal22, @Anapoli ja @Ilves1931 on sen verran energiaa, että heitetään pallo siihen nurkkaukseen: avatkaa joku Ilves–KooKoo-sarjalle ketju. Ei tarvitse mitään kiekkoraamattua uudelleen kirjoittaa. Pieni niputus Ilveksestä ja varmaan “otteluohjelma” olisi hyvä olla. Jos löytyy tulokulmaa aiempiin kohtaamisiin, hienoa.

Otsikoksi Playoffs 2021, 1. kierros: Ilves - KooKoo

3 tykkäystä

Huomenna illalla vois jotain raapustaa, ellei joku muu ehdi ensin.

5 tykkäystä

Olisiko foorumilla Sportin kannattajaa, joka tykkäisi avata Kärpät-Sport -ketjun?

3 tykkäystä

Saat siunaukseni :grin: . Itsellä ei oikein töiden vuoksi olisi huomenna aikaakaan. Kerkeäisi pelit alkaa ennen kuin ennakko olisi eetterissä.

1 tykkäys

Suurin Sport-fani taitaa olla @Virvelia_kainaloon.

10 tykkäystä

Voin jossain kohtaa, vaikka suosikkipelaajani Niklas Nevalainen ei enää siellä pelaakaan.

10 tykkäystä

Olisiko mielenkiintoa jollakin lähteä mukaan avaamaan Tappara-Kalpa -playoffennakkoa?
En ole varannut itselleni mitään vuoroa, mutta ajattelin, että olisi kiva käydä vähän laajemmin läpi näin digiaikana myös vastustajaa. Olen siis ajatellut, että ennakko voisi koostua kolmesta eri osasta:

Asetelmat & historia
Yksilöt vs. yksilöt
Pelitapa vs. pelitapa (sis. valmennus vs. valmennus)

En näe mitenkään tarpeellisena, että vain yksi kirjoittaja tekee tämän kaiken vaan osiot voisi hyvin tehdä eri henkilö. Itse palan halusta kirjoittaa pelitapa vs. pelitapa -ennakon, mutta haluaako joku liittyä mukaan ja kirjoittaa setin toisesta näkökulmasta? Vaatii yhteistyötä ja mielenkiintoa :slight_smile:

1 tykkäys

Miten olisi vuoropuhelumuotoinen artikkeli, jossa olisi kolmannen nimimerkin laatimat kysymykset? Tai ehkä jopa kolmen nimimerkin vuoropuhelu, johon neljäs tekisi kysymykset?

Tarkoitatko vähän jatkoaika.com -ennakkoartikkeleita vastaavaa settiä? Kysymyksiä - ja sitten eri nimimerkkien vastaukset kysymyksiin? Ei huano, jos tätä meinaat.

Edit: kovin vähän on porukkaa vielä linjoilla, joten se on inhimillistä. Itse maiskuttelin sen verran @Virvelia_kainaloon -mallia, että lähtisin ihan vaan omalla päätöksellä toteuttamaan. Jotta tuo formaatti toimii niin tarvitaan tietysti kysymyksiä.

Tämä ketju sopinee ihan hyvin siihen. Mutta äänestetään kuitenkin toteutustavasta:

  • Kyllä
  • Ei

0 äänestäjää

Jos tämä saa suosiota niin tähän ketjuun voisi esittää kysymyksen ennakkoa varten ja sitten vielä, kenet/ketkä haluaa vastaamaan ko. kysymykseen. Tageja olisi hyvä käyttää.

2 tykkäystä

Koska homma ei ole edennyt, muttei sitä ole vastustettukaan niin otan oikeuden tästä tehdä ensimmäisen kysymyksen ottelusarjasta Tappara-KalPa ja sepä liittyy meidän kaikkien suosikkiteemaan eli maalivahteihin.

Heljanko vs. Kilpeläinen
Matej Tomek/Samu Perhonen vs. Dominik Hrachovina
Kumman puolella on voittavat maalivahdit ja mitkä ovat maalivahtien vahvuudet/heikkoudet?

Olisi väärin olla pingaamatta tätä kysymystä vastaamaan @Messi ja @kabinettimestaruus36 .

Vastauksen voisi laittaa vaikka minulle yksityisviestinä, mutta tähän ketjuun voisi kommentoida suostuuko lyhyen jutun aiheesta kirjaamaan.