Otteluseuranta: 6. puolivälierä Ilves - Tappara 31.03.2017

Tässä minun positiiviset niputettuna:

  • tosipelit alkaa nyt
  • olen löytänyt kirkkaan mielen
  • ei jännitä
  • kisastudiossa on sipsejä
  • odotan innolla, mitä Tappara tuo pöytää – ja/vai tuoko

Toivon, että edes joku pari pelaa huomenna lauantaina.

15 tykkäystä

Mieli on rauhallinen ja luottavainen. Kirves on teroitettu ja se tulee olemaan raaka!

6 tykkäystä

Toivottavasti Kuopiossa toimii radio. Siellä illan pelissä kannustan Tapparaa voittamaan.

Tänään voitetaan.
Perustelu: Mulle tupsahti ansiomerkki “Empaattinen” ja se on jo sellainen ihme että tänään on kaikki mahdollista!!!
Terveisin nimimerkillä: Positiivisuus on pers**stä

8 tykkäystä

Monelta liput tulee myyntiin huomisen peliin?

13 tykkäystä

Nyt on finaalikalsarit jalassa. Tänään voittoon TAPPARA! Raakaa duunia ja painetta kattilaan.
Ens peliin sitten sisääntuloon heviä, eikä mitään tsunamia, stana. 2016 meni jo!

10 tykkäystä

Näin viime yönä unta, että me mentiin tästä sarjasta jatkoon. Enneuni?

14 tykkäystä

Klo 11:00 tulee liput huomenna myyntiin.

2 tykkäystä

Tähän vahva sama. Paitsi että on kulunut kipale jo, niin on myös todella huono biisi sisääntulobiisiksi. Heviä / rockia sen olla pitää! Laittakaa vaikka vanhoista hyvistä Last Ride Of The Day tai Duel & Cloudscapes tai vaikkapa jokerina Van Halenin Right Now ämyreistä, kun pelaajat tulee jäälle. Tarttuisi pelaajiinkin varmaan ihan eri fiilis! Jotain pitää muuttaa, että kotivoitto tulee! :wink:

Mutta tosiaan, tänäänkin pitäisi voittaa. Vielä löytyy luottoa pelin parantumiseen ja tähän joukkueeseen.

2 tykkäystä

Mä näin unta että 5-2 ipalle… Lyän ton kyl tulosvetoon ni ei pidä paikkaansa niinkuin muutkin näkemäni “enneunet” :slight_smile:

1 tykkäys

Mää näin eilen hassun unen yövuoron päälle ja se oli huomisesta pelistä; tilanne oli 0-0 ja Savinaisella oli kiekko yksin maalintakana. Savi kokeili ilmaveiviä, mutta laittokin alapesään. Tämän jälkeen maalilauluna soi “äidin pikkupoika menee muille maille, äidin pikkupoika menee vaikka ulkomaille” ja Savilla oli sellanen ihmeellinen virne. No taululla oli kuitenkin 0-1, mutta joukkueet oli Ilves-Jyppi.

Pelin jälkeen julkaistiin Koskarissa pelaajasoppareita, joista yksi oli ainakin Vittasmäki, sitten oli maalivahti ulkomaisella nimellä ja joku kanadalainen 186cm pitkä hyökkääjä, josta joku täällä foorumilla heti kommentoi, että “miksi tollanen tappi, olis ollut edes 191cm”.

Ota näistä ny selvää…

7 tykkäystä

Kyä näin o! Last ride of the day on ollu kyllä hieno sisääntuloon jotain fiilistäki siihen hommaan

3 tykkäystä

Luulen kyllä, että tänään ei pysty ilman olutta katsomaan peliä. Siinä on sitten joko hyvät pohjat fiilistelyyn tai masennukseen :smiley: Juha Vuorisen sanoin: v**utukseen juotua känniä ei voita kuin putkassa vietetty yö :smiley:
Ei ehkä sentään sille tielle lähdetä mutta kyllä alkaa jo kuumottamaan :scream:

Viime keväänä oli tämä jos oikein muistan?! Takaisin kiitos.

4 tykkäystä

Vaikka @ljpp’n usko on mennyt, nyt tarvinnee pistää SE paita päälle ja jos kotona katsot niin aika lailla pelin alussa jääkaapille niin saadaan hyvä alku.

1 tykkäys

Ei voi taas liikaa korostaa ottelun ensimmäistä 10 minuuttista ja avausmaalin tekijää…

Koulutuspäivä. Eli suunnitelmana olisi käydä lipastaan ilmaiset kaljat jostain ja mennä johonkin nurkkaan kyylään peliä puhelimen ruudulta. Wish me luck!

1 tykkäys

Keskiviikon peliä katsellessa ajattelin, että onneksi Volbeat ei soi Tapparan kotimatseissa. :wink:

1 tykkäys

Lounaspaikassani on ruokana tillilihaa. Onko tämä enne?!

13 tykkäystä

Otin lounaan jälkeen raflan pitäjältä lätkäkarkkeja taskuun ja heitin työpöydälle. Päällimmäiseksi jäi :tappara: logo. Enne?

3 tykkäystä