Otteluseuranta: 6. puolivälierä Ilves - Tappara 31.03.2017

Taidan säästellä isompiin voitttoihin. Jääkaapilla lupaan käydä.

Tapola, käännä pöytä: Aggressiivinen eka erä, pari maalia ja keulaportti kiinni. Sitä vanhaa Tapparaa.

7 tykkäystä

Kyllä. Vihdoinkin!

1 tykkäys

Pitäisiköhän minunkin nyt tässä vaiheessa palata taas “elävien kirjoihin”. Olen ehtinyt katsoa vain pelit 1 ja 3, joten en lähde analysoimaan peliä.
Yksi asia mikä on varmaa, elämä jatkuu huomennakin.

18 tykkäystä

Tänään on kaikki äijät helvetin terveitä ja rosteri on sitä luokkaa että ei pitäisi olla epäselvää kuka voittaa. Jos kuitenkin tänään kaadutaan niin sitten on Ilves paikkansa jatkossa ansainnut.

Levollisin mielin, luottoa löytyy.

8 tykkäystä

Onko illan tuomarit selvillä? Entä Ilves, jatkaako samalla miehityksellä?

Sieltä tappara-ilves ja kokoonpanot. Muuttumaton näyttäisi ipanapa olevan

Itsellä nämä playoffit on kova (liiankin kova) henkinen rääkki. Tappiot ottaa hetken koville ja sitten taas lataa itseään seuraavaan peliin ikään kuin olisi osa joukkuetta ja ajattelen asioita vahvasti pelaajien kautta. Harmittaa, kun ei voi tavallaan auttaa joukkuetta juuri mitenkään. Voi vaan katsoa ja jännittää.

Henkiset renkaat on taas pumpattu täyteen ja luottamus joukkueeseen kova. Sarja kääntyy tänään lopullisesti Tapparalle. Siitä lähdetään.

6 tykkäystä

Wish you/Tappara luck!

2 tykkäystä

Viiden ottelun otannan perusteella en jaksa olla toiveikas, mutta meikäläisen tuntemuksilla nyt mitään väliä ole. Kaukalossahan se totuus nähdään.

Erittäin iso harppaus kaikilla pelin osa-alueilla pitää tapahtua, että Game Seven toteutuisi. Kysehän ei ole siitä, että Tappara tarkoituksellisesti pelaisi suorastaan luonnottoman hitaita viivelähtöjä. Karri Kiven luoma ja Ilveksen pelaajien hämmästyttävän hyvin toteuttama taktiikka on vain pakottanut Tapparan tähän tuskastuttavaan epäkiekkoon.

Toisaalta sarjan aikana on nähty välähdyksiä vauhdikkaastikin keskialueen ylittävästä Tapparasta. Sormet ja varpaat ristiin, että nähtäisiin tänäänkin. Siihen on keskiviikon esityksen jälkeen kuitenkin vaikea uskoa. Varsinkin kun Ilves-voittoinen kotiyleisö varmasti piiskaa isäntäjoukkueen hurmokselliseen menoon.

Hurmoksen voi sammuttaa vain pääsemällä johtoon ja pitämällä tuo johtoasema. Helpommin sanottu kuin tehty. Jos toisin käy, mahdollista on myös Ilveksen suurinumeroinen voitto. Jos Tapparan jänne katkeaa, pudotus voi olla loppupelin vapaata.

Epäonnistunutta maalivahtipeliä nämä pelit eivät tietenkään kestä. Keskiviikkona Domi oli huono, mutta toivottavasti tämän sarjan lahjat tuli annettua silloin.

Kaikki tämä sanottuna, totta kai Tapparalla on edelleen mahdollisuus sekä parantaa peliä että voittaa. Ei siitä ole kahta kysymystä. Toivotaan parasta ja…

2 tykkäystä

Tämän pelin pääsee katsomaan paikan päällä, kun tuli kutsu Ilves Business Clubille. Näkeepähän samalla, onko tuo mistään kotoisin. Erona kirvesklubiin on se, että alkoholijuomat ei kuulemma kuulu hintaan. Itselleni ei ole väliä, kun en alkoholia pahemminkäytä ja autolla kuitenkin liikenteessä, mutta pidän tuota hieman erikoisena. Nähtävästi Ilves yrittää saada nyt joka euron talteen…

Tähän mennessä paikan päällä ollessani Tappara on hävinnyt puolivälieräpelinsä ja voittanut, kun olen katsellut kotona. Siihen tulee toivottavasti tänään muutos!

Mulla kans sellainen paita kotona, mikä päällä ei ole hävitty peliäkään, kun olen hallissa ollut. Tänään puen sen päälle, vaikka kotona katsonkin. Paidassa vuoden 2003 mestareiden nimmarit.

5 tykkäystä

Tänään seurataan taas peliä töissä puhelimen kautta. Toivotaan raikasta otetta peliin ja ennen kaikkea se tärkeä avausmaali pitäis tehdä itse! Nyt on osat kääntyneet ja onkin Tappara se jolla on vain voitettavaa eli iso osa tämän päivän peliä tulee olemaan se kumpi osaa käsitellä henkiseltä kantilta tilanteen paremmin ilman ylimääräisiä puristuksia. Jeren tulevaan esitykseen olen hiukan skeptinen mutta toivottavasti kaveri yllättää minut positiivisesti ja räppää pari häkkiä. Huomenna jatketaan, kiitos!

1 tykkäys

Tappara on muistaakseni voittanu jokaisen pelin missä tietty kaveri on ollut luonani katsomassa. Pitää pyytää hänet tänne tänää ja katsoa onko tässä jutussa jotakin perääkin :wink:

3 tykkäystä

Ei jännitä, ei pelota.
Pakkovoitto on saakelin helppo paikka pelata.
Aurinko paistaa, ulkona on 17 astetta lämmintä ja kaapissa on kaljaa.
Tästä tulee hieno ilta.

6 tykkäystä

Vielä kun Tapola vaihtais Jasun ja Rauhalan ketjujen peliajat päittäin.

1 tykkäys

Ei oo auttanu mikään taikausko juttu,turpaan O tullut vaikka O ollut paita päällä tai ei,aamulla katsottu sää paistanu aurinko tai satanut räntää,eli herätys äijät teidän pitää se peli voittaa tai lampaat voi lähtee määkyyn kesä laitumille!

Hyi helvetti jokin kesäloma jo maaliskuussa :persevere:

Tänään Hakametsässä: Tappara vs Tappara

Tapparan pahin vastus on Tappara itse. En ole Niilo enkä Pate, jos kumpikin joukkue pelaa omalla tasollaan niin kevät jatkuu, jos Tappara alisuorittaa niin ensi kauden kausari on sentään halvempi.

3 tykkäystä

Muista sit sitoo patteriin kii, että voitetaan huomennakin, jos tuossa on perää!

Mäkin tänään ilveksen klubilla koska firman kausikortit! Mutta siis joo, ilmeisesti niille klubikorteille ladataan sitä “juomarahaa”.