Tunteet menee näissä peleissä laidasta laitaan. Itsellä se piste ei ole vielä tullut ettei pysty katsomaan. Viime keväänä se tuli Ilves -sarjan kuudennen pelin jatkoajalla. Lähdin ulos seuraamaan peliä Liigan tulospalvelusta.
Miten tämä aika kulkee näin hitaasti? Saatiin työmaa valmiiksi jo yhden aikaan ja oli kiva poistua pääsiäislomille hyvissä ajoin, mutta miinuspuolena että aika käy todella hitaasti. Kaljaakin menee jännityksessä ja hermostuneena paljon enemmän.
Illan ottelusta veikaan peilikuvaa edellisestä ottelusta.
Jotenkin tuntuu että parempi olis kun en katsoisi mutta pitää mennä kaverille sen 65 tuumaista töllöö ihmetteleen joten varmaan siinä kiekko taitaa näkyä.
Voisin veikata että tänään avausmaalin tekijä on aika vahvoilla.
Varmasti näin on mutta mihin klo aikaan avausmaali tulee vaikuttaa aika paljon.
Ajassa 12.43 iskee Peltola.
Olennaista on mitä tapahtuu avausmaalin jälkeen jos joku Tapparan pelaajista sen tekee.Eli toinen erä on kaiken a ja o.Eilisen kaltaista osittaista pelailua en halua nähdä.
Toisen erän jälkeen ollaan häviöllä.
Tappara voittaa 0-1
Mistä kristallipallosta sä näät tollasta?Vai tuntuu vain siltä?
Nyt spoilasit. Muista viive!
Oma kristallipallo on toivottavasti joku maanantaimalli… Ei kovin iloista ennustusta lyö pään sisään😬
E. Vähä offtopicia , lippua jos ei saa laittaa. Mikäs se meitin sisääntulobiisi oli? Aletaan virittäytyä tunnelmaan.
Nyt on vahva tunne. Laitoin vähän veikkauksellekin vetoa.
Siitä voi vähän kotiottelutunnelmaa hakea. Vaikka nykysellä sisääntulolla tämä ei pitkään ehdikään soimaan.
Kalpan jatkoon menoon lyöty mojova summa ennen viime peliä…
Tää oli sitten meidän sarja. Tänään katkeaa ja tyylillä!
Toivotaan
Jännittää kuin pientä eläintä että kuka selostaa ja saako se enemmän keskustelua, huomiota ja itkemistä aikaiseksi kuin itse ottelu?
Se jatkoaika jäi kyllä mieleen ainakin parin tapahtuman osalta. Itse olin flunssasta kohtuukuumeessa mutta samalla parhaimmassa jääkiekkoekstaasissa telkkarin vieressä tiukasti koko sen huiman tapahtuman.
Kyllä seiskapelitkin aina maistuu todella hyviltä mutta eihän sitä tietenkään toivo tappioita.
Joku pienen pieni ja umpisairas osa minua ei pahoittaisi mieltään jos pääsisi seiskapeliin seisomakatsomoon.
No joo no joo. Voitetaan nyt silti tänään.