Hemmetin norjalainen triplaili taas sinisen päällä
huolellisuutta, TIlaa on ihan helvetisti, mutta porukka hätäilee
Saataispa yv.
Nieminen vakuuttaa kyllä. Paljon hyviä ratkaisuja.
Ei Davosilla ole oikein muita aseita kuin hakea läpiajoja.
Hyvää peliä mutta maali(t) vain puuttuu.
Tykkään kyllä todella tästä nuoresta Niemisestä.
On kyllä hienoa peliä joka ketjulta. Jalat käy ja taito pääsee esiin. Fiksusti kova paine kun on sen paikka, mutta ei joka tilanteessa rynnätä päätyyn asti.
Kuusela on näissä pelissä elementissään
Pikku G ja kamut ovat olleet hyviä tänäänkin. ![]()
Tulipa katsottua Davosin asukasluku, melkoinen yllätys et se on karvan verran yli 11k
Tällaistako puhutaan?
On tässä pelityylillistäkin eroa aika paljon.
Joo säkällä. Törmäsin Davosin kadulla Tapolan Jussiin ja höpistiin hetki, sitten Jussi soitti ja hankki lipun vipiin. Ihan mukava kaveri täytyy sanoa.
Jos Henriksson ei tänään laita, ei kukaan laita meiltä.
Peli ollut ihan hyvän näköistä, mutta meillä ei ole maalintekijöitä joukkueessa.
Virta menee ujolla
lla maalin eteen asioimaan.
Junnukenttä tosi hyvällä jalalla liikkeellä👌
Paljonhan tän Davosin budjetti on? Vaikuttaa Mestis porukalta toistaiseksi, hyvä kun puoleen kenttään pääsevät
Miksi vastustaja pelaa smurffipuvussa?