Otteluseuranta: HC Davos - Tappara 15.11.2022 (CHL)

Hemmetin norjalainen triplaili taas sinisen päällä

2 tykkäystä

huolellisuutta, TIlaa on ihan helvetisti, mutta porukka hätäilee

Saataispa yv.

Nieminen vakuuttaa kyllä. Paljon hyviä ratkaisuja.

10 tykkäystä

Ei Davosilla ole oikein muita aseita kuin hakea läpiajoja.

Hyvää peliä mutta maali(t) vain puuttuu.

4 tykkäystä

Tykkään kyllä todella tästä nuoresta Niemisestä.

On kyllä hienoa peliä joka ketjulta. Jalat käy ja taito pääsee esiin. Fiksusti kova paine kun on sen paikka, mutta ei joka tilanteessa rynnätä päätyyn asti.

Kuusela on näissä pelissä elementissään

Pikku G ja kamut ovat olleet hyviä tänäänkin. :heart_eyes:

3 tykkäystä

Tulipa katsottua Davosin asukasluku, melkoinen yllätys et se on karvan verran yli 11k

2 tykkäystä

Tällaistako puhutaan?

On tässä pelityylillistäkin eroa aika paljon.

Joo säkällä. Törmäsin Davosin kadulla Tapolan Jussiin ja höpistiin hetki, sitten Jussi soitti ja hankki lipun vipiin. Ihan mukava kaveri täytyy sanoa.

19 tykkäystä

Jos Henriksson ei tänään laita, ei kukaan laita meiltä.

Peli ollut ihan hyvän näköistä, mutta meillä ei ole maalintekijöitä joukkueessa.

Virta menee ujolla :pig2: lla maalin eteen asioimaan.

Junnukenttä tosi hyvällä jalalla liikkeellä👌

5 tykkäystä

Paljonhan tän Davosin budjetti on? Vaikuttaa Mestis porukalta toistaiseksi, hyvä kun puoleen kenttään pääsevät

Miksi vastustaja pelaa smurffipuvussa?