Ei Davos pysty mitään pitkiä hyökkäyksiä rakentelemaan. Kaikki toiveet on vastustajalla vastahyökkäyksissä.
Davos kuses
Ilveksen pelikirja käytössä
On kyllä kamalan tyhjä halli.
Kai @Treppu on paikan päällä? ![]()
Näyttää siltä, että Davos käy räppään ekasta paikastaan kun me ei saada sisään.
Vittasmäki heittää pikku kikka.
Täytyy vaan Kuuselan sisäistää, että tänään tulee maalipaikkoja muitten toimesta. Lapa jäässä vaan.
Nonii aletaas laittaa limppua sisäänki…
Oisinkin ![]()
Suorana kiekotonta Tanusta takaraivoon “niitti”, mutta ei jäähyä? Lol
Tyhjä halli, mutta hyvää mökää
Katsokaakin että viikon päästä on parempi yleisö. Minulla on ollut liput plakkarissa jo pitkään.
Juu, Mertsillä on tietoa, mitä ei ole kellään muulla…
Ihan ku kattois vanhoja kunnon paikallispelejä. Vihulaisella ei mitöön palaa, me ei tehdä mistään ja kohta soi omissa.
Joukkuekin pitää 4.-6. erät jännänä kun jättää Sveitsissä maalit tekemättä.
Olispa kaikki Liiga pelit tälläsiä
Taitaa olla perinteisen leveä kaukalo.
Kummastakaan ei voi kyllä sanoa, että on liikkeellä herkällä jalalla. Puhakka ei pääse puujalkapakin ohi läpiajoon…
Tarkoitus on lähteä Areenalle.