Otteluseuranta: SaiPa-Tappara 30.09.2017

Onneksi Tanus on meidän miehiä.

1 tykkäys

Bensa on täysin loppu. Ei vaan jaksa pojat painaa loppuun asti.

1 tykkäys

Onneksi tässä on pari mestaruutta alla. Muuten päätä kiristäisi ja pahasti.

Oikeasti pelin taso on täysin ala-arvoista ja on selvää, että tästä kuopasta ei pienillä konsteilla nousta.

2 tykkäystä

Bensa loppu ensimmäisen 5min jälkeen

Koko porukka muistuttaa perunasäkkejä.

1 tykkäys

Äijät on pihalla kuin tamponin nyöri valmennusta myöten !

3 tykkäystä

Kai se loppuu jos sitä ei oo kuin puol tankkia lähdössä.

Ja vielä pitäisi 10 minuuttia jaksaa ja sitten kävellä 300 kilometriä Tampereelle.

2 tykkäystä

Tappara loppuu lähes järjestäen idea keskialueella, kun lähdetään hyökkäämään. No onhan tossa kymppi vielä jäljellä. Mutta kyllä rehellisesti SaiPan tasoista joukketta pitäisi viedä kuin litranmittaa.

2 tykkäystä

Onhan tää jyrkyttävää. Täs ei oo ny mitää järkeä

2 tykkäystä

Ennen kautta kaikki näytti hyvältä ja peli kulki. Peli-ilo näkyi katsomoon saakka.
Sen jälkeen tehty jotain totaalisen väärin.

3 tykkäystä

Tätä peliä ei hidastettuna pysty katsomaan, pysähtyy koko kuva. Siinä on Rautakorvella ihmettelemistä kun huomenna peliä perkaa

6 tykkäystä

Rautakorpi vois perata kaloja, ei muuhun kelpaa

Tää keskialueen ylitys on ihan hirveää

Jotain tarttis tehrä. Auttaako siihen pari palaavaa pelaavaa ja sitä kautta ketjumuutokset. No ei se auta tähän iltaan, surkeaa on :frowning: 3-2

Olin muuten ainut, joka tämän ketjun kyselyssä veikkasi SaiPaa voittajaksi. Lähellä olen päivän “tietäjä” -palkintoa.

2 tykkäystä

Hyökkäyksiin ei päästä kuin aloitusvoitoista. Hyökkäyspäässä menetys, ja vastustajan hyökkäysmyllyn jälkeen se joku lähtee yksin hyökkään kun muut menee vaihtoon. Toisto.

Ei oo ihmettelemistä. Taitaa olla kova reenikuorma päällä. Ei tuossa oo mitään muuta kuin totaaliväsymys, pää ei toimi kellään.

1 tykkäys

Ei niissä ollut mitään painetta.Helppo pelata, Nyt kun pelataan tosissaan ja kaikki lähtee altavastaajina meidän dream teamia kaatamaan, näkyy olematon pelisysteeemi. Tälläistä on kun joukkue ei tiedä mitä pitäisi tehdä, Sekavaa paskaa.

1 tykkäys

Onnex olkoon. Mulla ei ollu laseja päässä kun veikkasin