Otteluseuranta: SaiPa-Tappara 30.09.2017

Ei tämä nyt tälläistä kyllä joka syksy ole…

4 tykkäystä

Nyt pitää istua alas ja keskustella miten halutaan pelata ja myös valmennuksen pitää olla hereillä ja luoda yksilöistä JOUKKUE.

3 tykkäystä

Ei muut senat voi noin huonoja olla, että pitää Jasu sinne jättää räpeltään. Käytännössä 5vs5 jatkettiin

1 tykkäys

Hyökkäyspeli on kyllä todella laadutonta. Kolmannessakaan erässä ei käytännössä yhtään maalintekopaikkaa ja vastassa kuitenkin Saipa!

2 tykkäystä

Toki, on sanottava, että meikäläisen reenijumipuheet saattaa olla puhdasta damage controlia. Kai nyt ammattimiehet tietää mitä tekee.

Jasua ja Karjalaista vaan ylemmäks!!!

Vaikeaa on vieraissa, kotijengit tuntuu onnistuvan Tapparaa vastaan. Ei voi mitään, liiga on kovatasoinen tänä vuonna, ihan eri vastustajia kuin Chl:ssä

Toivottavasti joukkue laitetaan Lappeenrannasta tulemaan Tampereelle kävellen.

1 tykkäys

Olipa kauheaa, tälläst se o ku ei kiinnosta. 10peliä pelattu ja oikee mitää parannusta ei oo tapahtunu. Hiljalleen rautakorven pitää jotai kehitellä, itse annan viel saman verran lisäaikaa

Ja vierasjengit Tampereella:D

Kolmannessa erässä joukkue näytti kyllä paikoin todella väsyneeltä.

1 tykkäys

Taitaa olla pikkuhiljaa “Rautakorvelle kenkää” ketjun avaamisen aika.

4 tykkäystä

Sellanen peli. Yleensä oon peleistä löytänyt jotain hyvää, tästä en nyt keksi mitään. :smiley: No, laitetaan reenijumin, eilisen pelin ja bussimatkan piikkiin. :wink: Kyllä se peli siittä vielä lähtee, loka- tai marraskuussa jo ehkäpä.

Pelit pysyy tasaisina harjoituskaudella, eli ei mitään hätää eikä tarvetta edes löysentää harjoitustahtia. Jos peli ei kulje vielä joulun jälkeenkään niin liityn huolestuneiden joukkoon.

1 tykkäys

No jos ei nyt kuitenkaan vielä. Itse katselen joulukuulle ainakin.

3 tykkäystä

Mitähän noi on kesän tehny ku ei enää jaksa,eihän ne edes tehneet mitään tänäänkään. Ei tollasessa väsy…

Muistakaa että kausi on vasta alussa sekä: “Ei se miten aloitat vaan miten lopetat”.

6 tykkäystä

“Rautakorvelle het kenkää”

5 tykkäystä

Tulipa tässä mieleen, että viimeksi oon käyny SaiPan pelissä Lappeenrannassa silloin kun SaiPa pelasi Fazer-liigaa.

Jukan puuropuhetta odotellessa: Hyvä jääkiekkopeli jossa pienet asiat ratkaisee. Pienet marginaalit ja tasainen liiga.