Oulun Kärpät kaudella 2018-19

Ainakin playoffeissa veti helkkarin hyvin. Kaukana hasardista jollaiseksi hänet oletin.

3 tykkäystä

Mahdollista. Mutta tässä nyt kannattaa muistaa se, että vielä tämän hetken tiedon mukaan Hakanpää ja Ohtamaa molemmat ovat joukkueessa, Koivisto ei…

Toki Kärpiltä voisi pakiston tasapainon vuoksi olla fiksumpi veto hakea kiekollisempaa pakkia tilalle, jos Hakanpää tuosta poistuu. Ei ne isoja minuutteja pelaamaan kykenevät kiekolliset pakit tosin sen halvempia tai helpommin löydettävissä ole…

Ei tää Kärpillekään ole mikään palapeli, missä palat vaihdetaan suoraan yksi yhteen korvaamalla

1 tykkäys

Enkö mä juuri noin viestissä kirjoita?

Jos Hakanpää lähtee, niin uskon kiekollisen pakin tulevan tilalle. Puolustusosaamista on Kukkosen, Ohtamaan ja Niemelän verran. Ronkaisella ja Kivihalmeella on vielä varaa ottaa steppejä ylöspäin kiekollisesti, joten Koiviston korvausta saadaan mahdollisen sisäisen kasvun kautta.

Mä en ala. Mäenalanen lähtee.

3 tykkäystä

Kärpillä oli valmiiksi neuvoteltu sopimus Dominik Kahunin kanssa, mutta Chicago viemässä hänet Kärppien nenän edestä. On täysin mahdollista siltin, että hän tulee Kärppiin lainalle, jossei NHL:stä paikkaa saa kuten Sulak viime kaudella.

2 tykkäystä

Aki Linnanahde teetti itselleen Kärppä-tatuoinnin. :slight_smile:

Huomion kipeä pelle, samoin kuin se Rockin IFK Sainio.

Tai sitten vain ovat yksinkertaisesti yksinkertaisia. Lopputulema = ovat vain tyhmiä, huomionhakuisia…

6 tykkäystä

Linnanahde on näitä narsisteja jotka haluaa olla väkisin esillä.

Oon kyllä tässä asiassa vähän samoilla linjoilla Kukkosen kanssa, eli epäkunnioittavaa tatuoida tuo logo hanuriin. Sainio tais ottaa sen tatuoinnin nilkkaansa.

1 tykkäys

Asiasta mitään tietämättä, arvaan että tuota epäkunnioitettavuutta haettiinkin?

Minun mielestäni Sainio ja Linnanahde olivat jo vuosia salaa ihailleet Kärppiä mutta ympäristön paine oli estänyt heidän sisäisen Kärppänsä esille tuloa. Vedonlyönnillä tatuoinnin ottamisesta he onnistuivat pääsemään Kärppien fanien uljaaseen joukkoon. Kavereilleen he voivat nyt selittää, että enhän minä muuten ottaisi ikinä mitään Kärppä-tatuointia itselleni mutta kun se veto. Herrat ottanevat jatkossa itselleen lisääkin Kärppä-tatuointeja, kun pää on nyt saatu avattua! :yum:

13 tykkäystä

Kärppien kausi alkaa tänään. Samalla julkistetaan yksi pelaajasopimus:

2 tykkäystä

Heponiemi Kärppiin. 2v soppari.

1 tykkäys

Lisätään tähänkin ketjuun lähde, eli Kärppien kotisivut:

http://www.oulunkarpat.fi/uutiset/2018/05/28/aleksi-heponiemi-kaksivuotisella-sopimuksella-karppiin-tino-metsavainio-try-outille

5 tykkäystä

Mielenkiintoinen sentteri osasto Kärpillä. Heponiemi,Lasu,Kupari,Kristof,Humaloja. Sekä Pöyrälä ja Ikonen voivat senttereinä pelata, siitä en tiedä kuka on ykkönen, jonku tulee senttereistä pelata laidassa.

1 tykkäys

Kova vahvistus tämä(kin). :+1:

Tässä on vaan se, että Heponiemi ei oikeasti taida olla sentteri kuin korkeintaan Elitessä. Aika kova ratkaisu, jos Manner ajaa junnuissa laiturina pelanneen Heponiemen sentterinä miesten peleihin. Varsinkin, kun fyysisyyden riittävyys on suurin kysymysmerkki.

Mutta mielenkiintoinen haku Kärpiltä. Potentiaalia on.

Tämä jos joku on arpa. Potentiaali on tiedossa toki, mutta fysiikka on ollut kysymysmerkki junnuissa pelatessakin. Saas nähä miten riittääkään sitten kun vastassa onkin miehiä.

Low risk, high reward :wink:

Paitsi jos huhut kovasta palkkapyynnöstä pitävät paikkansa. :wink:

Toisaalta, ei se Kärpillä rahasta ole kiinni.

Joka tapauksessa mielenkiintoinen hankinta Kärpiltä ja varmasti olisi moniin muihinkin Liiga-seuroihin kelvannut.