Päävalmentaja Rikard Grönborg ja valmennustiimi 2023-26

Selostaja ainakin mainitsi tyhjiin tehdyn maalin jälkeen että olisi ollut turhautunut. Olihan se surkea suoritus niin pelaajilta kuin valmennukseltakin. Tuskin tämän illan rosteri oli sellainen mitä Grönborg halusi :smiley:

Vai pitääkö tuosta joku Gate tehdä että Tapparan peli paranisi?

2 tykkäystä

Ei varmaan mitään kummempia tarvitse. Mutta muistaakseni Grönborg on uudessa tilanteessa kuitenkin ja viime kaudelta en vastaavaa reagointia muista, jos tuomarisekoilut jätetään laskuista.

Olihan viime kaudella se tuloksellisesti paha slumppi yhdessä vaiheessa? Osuiko se ennen joulua vai miten. En aivan tarkkaan muista, mutta loukkaantumisten suhteen taisi aika seesteistä olla.

Tuskin tuosta pahestua tarvitsee. Kenties otteluruuhkaan tuomaa turhautumista ja hän itsekin tiedostaa poissaolojen tuomat haasteet.

Toiset toivoo että valmentaja vähän räyhäisi kun peli ei kulje ja näyttäisi tunnetta.

3 tykkäystä

Ei pahastuttu olekaan, tai itse en ole, vaan enemmän mielenkiinnolla suhtaudun reaktioon. Viime kaudelta en tosiaan moisia muista, edes slumppien aikaan. Ei tässä tosiaan mitään draamaa rakenneltu, ihmettelen.

1 tykkäys

Pettynyt varmasti, mutta oliko turhautumisen näyttämisen vain joukkueen lataamista perjantaille?
Ainakin se, että viimeinen erä tultiin vain höntsäämään pois kellosta kertoo, että katseet oli jo perjantaissa. Valmentajahan ei tuota voi myöntää maksaville katsojille, joten antoiko sitten joukkueelle viestiä, että peli-ilmeen on viikon kahdessa viimeisessä pelissä syytä olla erilainen…

3 tykkäystä

Aikamoinen väite. 20 laukausta viimeisessä erässä ja mun silmään oikeenki hyvää yritystä, mikä nyt ei tuottanu tulosta. Kaukana höntsäämisestä, vaikkei likikään täydellinen erä ollutkaan.

15 tykkäystä

Joo näinhän se meni. Toka erä oli luokaton mutta kolmas ei. En tiedä mitä peliä muut kävi katsomassa.

Aika monta torjuntaa Ortiollakin jo meni varusteista läpi mutta ohjautui maalin ohi. Jonain toisena iltana tuossa matsisaa olisi nähty jatkot.

6 tykkäystä

Rike paukutti HPK pelin pressissä sellaset faktat tiskiin että hyvää yötä.

Aivan vitsi se, että kun vastapuolen valkku pyytää tuomariston luokse niin keskustellaan, mutta jos Rike tekee saman niin tiskiin lyödään varoitus ja uhataan rangaistuksella.

Pitää vissii meidän heittää viä enemmän rahaa raitapaitojen taskuun :smiley::ok_hand:

48 tykkäystä

– Me pelasimme sankarillisesti. Tämän ottelun voitto oli sankarillinen suoritus, hän aloitti ja jatkoi:

– En ole koskaan eläessäni nähnyt, että tuomarilla voi olla tällä tasolla näin iso vaikutus peliin.

– Tapa, jolla he kohtelevat minua – HPK:n penkillä he käyvät keskustelua viiden minuutin ajan. Kun minä pyydän heiltä selvennystä, he huutavat minulle, antavat varoituksia ja vislaavat pilliinsä. He eivät kohtele minua kuten pitäisi. Uskomatonta.

31 tykkäystä

Mihinköhän siellä kompastutaan poistuessa, kun taustalta alkaa kuulumaan kauhee kilinä ja kolina herrojen poistuttua.:sweat_smile:

3 tykkäystä

Oiskohan siellä erotuomarijohtaja Jyri Rönn pyörtynyt noin napakan palautteen myötä.

71 tykkäystä

Eiköhän järjestelmä muista Rikeä sakolla. Tai uhkailee jotenkin muuten.

5 tykkäystä

Vai potkittiinko siä roskiksia :smile:.

1 tykkäys

Voi olla että, pari seuraavaa peliä istutaan sitten boksissa ihan kunnolla. :thinking:

Tuohon Grönborgin puheenvuoroon tuo ottelun käännekohta Oivan kakkonen oli täysi vitsi…

Sailio lyö kaksi kertaa poikittaisella ja Oiva napauttaa kerran takaisin, Sailio myy ja tuomarit ostaa.

37 tykkäystä

Sitähän se Quennevillekin sanoi haastattelussa, että Grönborg välittää pelaajista.

Ja näyttää tosissaan välittävän kotimaisen Liigan tasosta myös, vaikka on tämän sarjan läpi jo pelannut. Uskaltaa näitä sanoa ääneen, kun taas muualla on hyvin hiljaista. Tulkoot kakkua, se syödään kyllä.

Kaikki tuki Rikelle, upea valmentaja.

98 tykkäystä

Sen mitä näin niin myös Tuulolen kamppi oli aivan vitsi. Näytti siltiä et toinen vaan liukastu.

Tykkään Riken ulosannista. Selkeä fiksu, antaa sopivasti painetta käyttämättä rumia sanoja.

Ps. Opetti myös Mannerille sanan heroic, on se velho!

9 tykkäystä

Eiköhä Rönn siellä jo raapusta sakkoa kun menee kommenttia antamaan :laughing:

Toki voihan olla et päivän tuomarit ei ymmärtäneet englantia ja siksi eivät voineet keskustella Riken kanssa?

10 tykkäystä

We Don’t Care💙

38 tykkäystä

Millähän tämän Rikardin sais pidettyä Tapparassa?

67 tykkäystä

Riku oli täysin oikeassa, hyvä kun päästi höyryjä niin varmaan vähän helpotti.

3 tykkäystä