Pakko tulla ihan kehumaan tänne näin kun siitä kerrankin on tarve tulla itse, kun muut eiole asiasta sanoneet.
Loistavaa toimintaa pari viikkoa taakse päin tuassa miälenterveysketjussa, kun ihminen tarvitsee apua niin täällä annetaan, miten itse sitä voi vain antaa.
Olen rehellisesti sanottuna ylpeä, että voin kantaa Tapparan logoa rinnassa missä tahansa, kun näkee tuallaista toimintaa! Täällä ihmiset ovat avuliaita toisillensa ja hyvin mukavaa sakkia.
Täällä ei katsotta ihonväriä tai ulkonäköä vaan itse ihmistä, mikä olet sisältäsi. Tämä on hiano merkki kannattajien yhteisessä toiminnassa ja hiano merkki muillekkin seuroille fanitoiminnan suhteen miten vetää.
Ei siitä ole aikaa kun itsekkin tulin seisomakatsomoon ensimmäisiä kertoja ja @Treppu siältä tuli jutulle kun vähän jo tunnettiin. Olen iloinen, ettei minua jätetty ulkopualelle kun olen hiaman… poikkeavampi (omasta miälestä) eikä se haitannut. Oon ny vetäny Jarkon kanssa ja muiden hyvin tällä kaudella ja ylpeä, että sain kavereita joiden kanssa tehdä asiaa mitä kaikki tykkäämme tehdä. Seurata rakkaan kiakkoseuran menoa.
Kiitos Tapparalaiset ja muut foorumilta, että olette näin loistavia ihmisiä. Toivottavasti hommat jatkuu näin eikä kaveria jätetä yksin!
43 tykkäystä