Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Näen, että sinä olet täysin oikeassa, mutta täältä löytyy toiminto nimeltä “liputus” ja “eksyy aiheesta”, jonka perusteella voi liputtaa juurikin omani kaltaisia viestejä. Liittyikö sinun viestisi samassa ketjussa besserwisseröintiin offtopicista vai Juha Metsolaan tai Dominik Hrachovinaan?

5 tykkäystä