Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Pakkohan tähän on kommentoida. Tunnistan itseni tuosta kuvauksesta. Tosin lippuja ei ole tullut moneen viikkoon. :grinning_face:. Sellainenkin täytyy mainita, että täällä on tyyppejä, jotka ovat aika usein eri mieltä kanssani ja mikä ihmeellistä, monet heistä ovat aika hyviä kavereitani. Se on hienoa minun mielestä.

@Hooligan75 onneksi Olkoon ja kiitos, sain sinulta tykkäyksen numero 100 000.

14 tykkäystä